Wednesday, November 2, 2011

Confuz!

Nu mai stiu nimic, nu mai inteleg nimic.
Nu mai stiu ce simt, nu mai stiu ce vreau, nu mai stiu ce e cu mine.
Nu mai stiu ce e cu viata mea.Toate sunt amestecate la un loc si nimic nu e clar.Sunt aproape sigura ca nu mai am nici o treaba cu el, ba chiar acum a aparut altcineva dar ... daca e asa de ce zambesc cand ma saluta el primu?De ce si atunci cand ne certam sunt vesela?Ce e cu mine?Am impresia ca sunt legata de el cu lanturi foarte groase si nu pot sa le rup.Unii mi-ati spus ca nu exista nu pot ,ci exista nu vreau dar sa stiti ca exista nu pot!Daca nu ar exista nu pot inseamna ca lumea ar fi perfecta dar nu e.Nimeni nu e perfect dar totusi de ce se spune ca nu exista nu pot?
Categories:

22 comments:

  1. Nu zic ca "nu pot" nu exista pentru ca stiu si eu bine ca nu e asa. Stim cu totii asta, insa ne place sa ne mintim. Spun doar sa ai rabdare si toate se vor rezolva :)

    ReplyDelete
  2. Nimeni nu e perfect dar se spune ca nu exista nu pot pentru ca din toate timpurile omul a fost convins ca daca iti doresti ceva cu adevarat din toata inima...si daca faci tot posibilul,contribuind ca aceasta sa se implineasca o sa poti mereu atinge scopul propus.

    p.s. e buna postarea...bravo

    ReplyDelete
  3. pai e vorba de vointa:) atunci cand vrei ceva cu adevarat iti impui:)

    ReplyDelete
  4. Pai depinde de ceea ce vrei, cand iti creezi un vis si vrei sa il urmezi tre sa fi sigura ca acel vis poate fi realizabil. Cum spune Sisu intr-o piesa, de mic tre sa gasesti ceva care sa ti se potriveasca tie. Iar la alte lucruri in care nu, nu pot probabil ca acel ceva nu e pt tine...sau poate nu inca.

    ReplyDelete
  5. Dar e imposibil sa ramai legata de o persoana la nesfarsit!Ai tu impresia ca nu o sa te poti dezlipi de el,dar ai sa vezi ca la un moment dat ai sa te saturi..si ai sa pleci tu singura de langa el.Doar asteapta..pentru cu nu vei sta ,,legata" de acea persoana toata viata:)

    ReplyDelete
  6. Flyerboy o sa incerc sa am rabdare.

    ReplyDelete
  7. Anushka asa e dar daca ce imi doresc eu sa zicem ca nu e bine, atunci lucrurile se schimba.

    ReplyDelete
  8. C.L.M. nu cred ca reusesc sa fac asta.

    ReplyDelete
  9. Raisa o sa astept acel moment.

    ReplyDelete
  10. exista si nu pot... eu vreau sa zbor :)) si.. nu pot :-??

    ReplyDelete
  11. :) asa imi zicea si o prietena:) si a intalnit pe altcineva si a avut vointa si puterea sa o ia de la capat:)

    ReplyDelete
  12. Nu poti sa rupi acele lanturi pentru ca sunt reprezentate de sentimente puternice. Poate vor slabi cu timpul, dar de rupt... cam greu, zic eu :)

    ReplyDelete
  13. Fix pe sufletul meu postarea asta:)

    ReplyDelete
  14. Nymphetamine asa e.Nu putem zbura.

    ReplyDelete
  15. C.L.M. sper sa fac si eu asta

    ReplyDelete
  16. Sweet Lemon cine stie poate voi reusii sa le rup

    ReplyDelete
  17. fatacareaduceploaia ma bucur :)

    ReplyDelete
  18. Poate că aşa e iubirea mai complicată, la un moment dat vei afla ce vrei...poate că va fi prea târziu, poate că nu...Un singur lucru e cert: dragostea va ridica mereu noi şi noi probleme. Eu sper să vrei şi să poţi...

    ReplyDelete
  19. Sper sa reusesti sa le rupi, daca asta e ce iti doresti :D

    ReplyDelete
  20. Sweet Lemon asta imi doresc foarte mult.

    ReplyDelete

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...