Tuesday, November 29, 2011

Nu renunt!

Eu nu vreau sa renunt.M-am hotarat sa mai incerc.Poate o sa fie la fel ca la inceput dar eu nu renunt.Vreau sa incerc pana ma voi plictisi de tot dar pana atunci o sa incerc si o sa incerc.Poate nu o sa castig nimic dar chiar nu imi pasa ,eu nu renunt.

Voi incerca sa zambesc si sa nu fiu rea si stiu ca prin asta eu voi castiga.

Daca ma voi razgandi , desi sper sa nu fie asa inseamna ca intr-adevar sunt o lasa.
Totusi eu vreau sa incerc.Vreau sa nu ii mai ascult pe altii cand se iau de felul cum scriu eu.Vreau sa nu ii mai ascult pe cei care imi strica buna dispozitie.Vreau sa ii las sa vorbeasca singuri.

Nu conteaza ce spun altii, nu conteaza ca nu ma placi. EU NU RENUNT!

11 comments:

  1. Niciodata sa nu renunti . Indiferent de ce ar fi!

    ReplyDelete
  2. Nici sa nu renunti >:d<.Imi placee.:d

    ReplyDelete
  3. Nu renunta! Si...lasa ura de o parte pentru ca nu e buna.Iti amaraste sufletul.Zambeste cum ai spus si sigur te vei simti mai bine.

    ReplyDelete
  4. Alissu nu inteleg, de unde ura?

    ReplyDelete
  5. Alee Mee cum am spus sper sa nu ma razgandesc.

    ReplyDelete
  6. Ai dreptate. Nu renunta niciodata! :D

    ReplyDelete
  7. i want to give up.. but don't know how yet :)))) i have hope every day :)) just wanna.. end. but is good for you. i have the same hope with the rest of us ( here ) .. never give up;) .take care !! ( zambeste pentru mine )

    ReplyDelete
  8. Frumosss :X De acord nu cu tine! Nu renunta niciodata din a face ce iti place. Nu trebuie sa punem la suflet cuvintele altora. :D Totul e Ok, chiar daca nu e.

    ReplyDelete
  9. Nu conteaza cate lupte castigi. Faptul ca nu renunti te face deja o invingatoare! :)

    ReplyDelete

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...