Saturday, November 19, 2011

O viata complicata

                                                        9
Am ajuns la facultate putin suparata.Ma asteptam, de fapt sa fiu sincera as fi vrut sa vina Eas dupa mine.Visul  ca el ar putea fi baiatul perfect pentru mine s-a spulberat.Dar nu imi pasa.Mi-a confirmat ceva ce stiam de mult dar am fost uitat.Cand eram mica mama ma lasa sa stau la bunica si ea mergea cu tata in oras.Bunica imi spunea povesti despre niste oamenii care au super puteri.Eu credeam ca sunt doar basme dar buni mi-a dovedit ca nu e asa.
Cu mult timp in urma...
"-Mira , vino sa iti mai spun o poveste.
-Haide buni, sunt mare acum.Stiu ca nu sunt adevarate.
-Asta crezi tu, dar cand o sa cresti o sa iti dai seama ca nu mint.
-Pot sa rup un trandafir  si sa il dau lui mami diseara?
-Sigur ca da dar ai grija la spini.
Avand 6 ani atunci  nu am fost atenta si un spin mi-a intepat degetul.Am inceput sa plang si bunica a venit la mine dar in loc sa imi puna un leocoplast ea a spus:
-O sa iti arat ca povestile mele nu sunt minciuni draga mea.
Si-a trecut mana peste degetul meu si ca prin minune urma de sange a disparut la fel si durerea.Bunica zambind a vazut ca ma uitam mirata la ea si mi-a explicat:
-Eu sunt o vindecatoare draga mea si la fel o sa fi si tu cand mai cresti.
Seara cand mama a venit dupa mine eu foarte bucuroasa i-am spus ceva ce acum regret:
-Mama, azi m-am intepat la deget si bunica a facut magie.A spus ca si eu o sa pot face asta cand cresc mai mare.
Ma asteptam ca mama sa zambeasca si sa imi spuna un lucru frumos cum facea mereu dar de data asta zambetul i-a palit de pe buze.Se uita la bunica ce statea pe scunul ei zambind ca de obicei si mi-a spus:
-Mira du-te sus.Vreau sa vorbesc ceva cu bunica ta.
La varsta aia nu prea ascultam asa ca m-am asezat pe scari de unde puteam sa aud ce vorbesc ele.Mama a inceput prima:
-Spune-mi ca glumeste.
-Oricat de mult ai vrea nu poti ascunde ce e fata ta, Lisa.
-Nu, nu ai dreptate.Cand o sa am o fata aceasta o sa fie normala si eu o sa am o viata normal alaturi de ea si de sotul meu.Mira nu e copilul meu, e al tau!
Apoi am auzit usa trantindu-se si cand am intrat in sufragerie am vazut ca bunica avea lacrimi pe obraz.Atunci m-a luat in brate si mi-a spus:
-De acum incolo suntem doar noi doua.Cele mai bune prietene...."
-E ocupat aici?
-Nu ,spun eu revenind la realitate si ma uit la baiatul care se aseaza langa mine si imi zambeste.
-Eu sunt Mark!, zice el intinzand mana.
Am ramas blocata.Oare el sa fie acel Mark despre care vorbea Megan?Daca da, avea destule motive ca sa ii placa de el.Arata chiar uimitor de bine.Mi-l imaginam pe coperta celei mai faimoase reviste pentru tineri.Ma simteam atrasa de el de parca ar fi fost un cantaret faimos si eu as avea 16 ani.Dar am 19 asa ca trebuie sa ma stapanesc pana nu incepe sa creada ca sunt o ciudata.Zambesc, dau mana cu el si spun:
-Mira.
-Deci ce faci dupa ora asta plictisitoare Mira?
-Nu stiu, cred ca ma duc acasa.
-Nu ai vrea sa vi cu mine la o plimbare?Ziua abia a inceput.
-Aaa... mai bine nu.
-Ok, spune-mi ce sa  fac ca sa vii cu mine si o sa fac orice.
-Nu vrei sa renunti nu?
-Niciodata nu renunt.Esti o fata foarte frumoasa si mi-ar placea sa te cunosc.In plus trebuie sa iti spun ceva.
-Ce? , intreb eu curioasa.
-Daca o sa vii cu mine o sa iti spun.
Eu zambesc si trebuie sa recunosc ca eram foarte curioasa.Probabil era ceva legat de Eas sau de antrenamentul ala.Totusi nu vroiam sa mai dau ochii vreodata cu Eas asa ca i-as spus lui Mark:
-O sa merg acasa.
-Cum vrei tu dar era ceva important.
-Sunt sigura ca nu o sa mor.
Ora a decurs in felul urmator.Mark se uita intruna la mine si eu incercam sa fiu atenta la ce preda profesorul dar cum poti face asta cand cineva nu isi i-a ochii de la tine.
Cand s-a sunat am iesit repede din clasa inainte ca Mark sa mai intrebe ceva.Am ajuns afara si m-am uitat in urma dar el nu era nicaieri ,insa ceva imi spunea ca nu o sa renunte.Apoi zambesc si imi intorc capul in fata:
-Vrei sa ne plimbam Mira?
                                                           Va urma
P.S. am postat acum pentru ca am avut inspiratie si pentru ca m-au rugat niste persoane sa postez.
Categories:

12 comments:

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...