Tuesday, November 1, 2011

Aparentele inseala

Aparentele inseala!
De cate ori am auzit asta si totusi inca nu imi vine sa cred ca o persoana poate sa aiba asa multe fete.Macar de ar fi bune dar nu sunt.Ai impresia ca sti pe cineva foarte bine dar in cele din urma te trezesti cu surprize, chiar neplacute.Asta e viata.Uneori iti arata unele lucruri parca vrand sa spuna " fi atent(a) ca nu e ceea ce pare".Si chiar si atunci parca nu ai vrea sa crezi ca e asa.Se spune ca cineva poate sa se schimbe usor in rau dar nu se mai schimba in bine.Voi ce credeti? Poate cineva sa redevina ce a fost candva?Poate si atuncea era asa, dar nu arata.
Categories:

21 comments:

  1. chiar daca se schimba in bine parca nu mai ai incredere in acea persoana

    ReplyDelete
  2. Gabrielle Rose ai mare dreptate.

    ReplyDelete
  3. Cand iubesti vezi la o persoana doar lucrurile bune.Mi s`a intamplat de multe ori...asta e viata!

    ReplyDelete
  4. Cat de adevarat!Cine ii mai intelege pe acesti oameni cu masti?:|

    ReplyDelete
  5. Odata ce te schimbi, nu mai poti fi la fel nici daca-ti doresti :) Pentru ca o intamplare, un sentiment, ceva a determinat acea schimbare si nu poti face nimic pentru ca acel ceva sa dispara.

    ReplyDelete
  6. Poate sa se schimbe, dar nu in ceea ce a fost inainte.

    ReplyDelete
  7. Poate,dar mai greu...
    Si oricum nu va mai fi ce-a fost.

    ReplyDelete
  8. Si daca se schimba si ierti..nu uiti :)

    ReplyDelete
  9. Denisaaa eu am vazut si lucruri rele dar am incercat sa le ignor.

    ReplyDelete
  10. Raisa cred ca eu sunt ultima persoana de pe pamant care ar putea sa ii inteleaga.

    ReplyDelete
  11. Sweet Lemon ai dreptate dar e trist sa nu poti redeveni cine ai fost.

    ReplyDelete
  12. 29decembrie cred ca toata lumea il stie.

    ReplyDelete
  13. Lavi H. e bine daca se poate schimba in sens pozitiv.

    ReplyDelete
  14. Stefix asa e "nu va mai fi ce a fost"

    ReplyDelete
  15. Zhao preacurand nu am cum sa uit.

    ReplyDelete
  16. Pacat ca persoanele in cauza realizeaza prea tarziu..sau deloc

    ReplyDelete
  17. bineinteles ca ne putem schimba, atat in bine, cat si in rau :)

    ReplyDelete
  18. Oricine se poate schimba, depinde doar de voinţa proprie. Totuşi...nu putem fi ce am fost, fiecare experienţă ne schimbă, cu fiecare zi suntem alţii...cum...depinde de fiecare. Sper să înveţi să citeşti oamenii şi să nu mai fi amăgită aşa de uşor.

    ReplyDelete
  19. MiiutaChan incerc sa citesc oamenii si cred ca ii cunosc dar cum am spus ma trezesc cu surprize

    ReplyDelete

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...