Monday, December 10, 2012

Luni-Poze 8

Din nou e luni.Nu prea am ce zice in aceasta dimineata de luni.Peste tot e multa zapada, se cunoaste ca a venit iarna, profesorii ne dau teste peste teste ca sa poate puna note.Cred ca stiti si voi cum e asa ca nu mai zic nimic.Dar daca tot ninge atat de mult ce spuneti de un om de zapada?
Va urez sa aveti o zi frumoasa!
                                                                   1
                                                                     2
 
3
                                                                        4
Mie imi place mult poza numarul 1. Voua?
Categories: ,

18 comments:

  1. Toata ziua 2222222222222222222222222222222

    ReplyDelete
  2. Asa fac mereu profesorii.Cand vine sfarsitul de semestru ii apuca testele si ascultarile iar in restul semestrului stau cu mainile in buzunar.

    Imi place poza 4.

    ReplyDelete
  3. 4! Si nu ninge peste tot:( la mine nu ninge:( au venit aseara 4 fulgi si de dimineata mai erau 2 pe jos pe un fir ratacit de iarba :(

    ReplyDelete
  4. Nu sunt fana a iernii... Si mie tot poza 1 imi place! :D

    ReplyDelete
  5. si mie imi place tot poza numarul 1...:X:X...adorabila...
    :*:*:*:
    >:D<

    ReplyDelete
  6. iiiiiiii :X iarna, zapada, etc :x pozele 1 si 2 :x

    ReplyDelete

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...