Wednesday, December 26, 2012

CoNcUrS!

Ce credeti ca fac eu in timpul vacantei? Ei bine daca ziceam ca nu am timp din cauza liceului acum nu mai am nici o scuza dar tot nu am timp:))
De ce?
Pentru ca scriu la poveste, citesc alte bloguri, alte povesti, mai joc si jocuri dar mai ales particip la concursuri.Asa ca in vacanta asta cred ca o sa va stresez cu aceste concursuri dar nu sunt eu de vina ca lumea e darnica de sarbatori. [-(
Cred ca stiti deja ca eu nu prea ma pricep sa descriu asa ca va las pe voi sa vedeti cam despre ce e vorba in acest concurs, daca doriti, desigur.Trebuie doar sa dati clic pe acest cuvant: CONCURS.

6 comments:

  1. off-topic: sarbatori fericite draga mea! <3

    ReplyDelete
  2. Coincidenţă: nici eu nu prea am timp,deşi teoretic sunt,,în vacanţă''.
    Ăăă...şi mulţam pentru anunţul cu acel concurs:x
    Şi imi place mult blogul ăsta...chiar azi l-am descoperit...

    ReplyDelete

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...