Tuesday, December 11, 2012

Identitate secreta 14


 Sara povesteste
-Ma intorc imediat, vreau sa iau o gura de aer.I-am zis prietenei mele dupa care am inceput sa fac pasi pe usa.
-Sigur, mi-a zis Cristina apoi a dat mai tare la televizor si a mai luat o prajitura.Nu mai era atat de vesela ca inainte adica acum cateva minute cand nu a intrat Teo in camera iar asta imi dadea de gandit.Probabil ca prietena mea l-a placut.Foarte bine, nu era nimic rau in asta insa daca ar fi fost o simpla placere, o simpla atractie fizica de ce s-a certat cu prietena ei Ana si de ce i-a disparut zambetul dupa ce el a intrat in camera?Doar Teo ma putea lamuri asa ca am mers direct la el.Era afara razamat de cabana si fuma o tigara.Nu zambea dar nu era nici trist.Avea o expresie neutra din care nu puteam intelege absolut nimic asa ca am mers direct la el si i-am zis:
-Ce a fost intre tine si Cristina?
Eram la un pas distanta de el insa nu ma privea.Se uita absent in alta parte iar pe mine nu ma baga deloc inseama.Am fost nevoita sa mai zic o data aceeasi propozitie ca sa primesc un raspuns indiferent.
-Teo te-am intrebat ceva.Ce a fost intre tine si Cristina?
-Nimic.
-Nimic?!Da sigur.Asta poti sa ii spui bunicii tale dar nu mie.
-Bine!M-am culcat cu ea si am avut un copil pe care l-a pierdut pentru ca a cazut pe scari.
Stiam ca nu spunea adevarul.In primul rand pentru ca dupa atitudinea lui era clar ca isi dorea sa scape cat mai repede de intrebarile mele si in al doilea rand pentru ca el nu vroia copii si mereu se ocupa pana si de cea mai mica posibilitate prin care ar fi putut sa aiba copii.Nu l-am intrebat niciodata de ce nu vrea deoarece nu ma asteptam sa avem o relatie prea lunga iar cu timpul am uitat complet de treaba asta.Insa acum nu aveam de gand sa ma multumesc cu un asemenea raspuns.
-Da, foarte frumos.Si la ce nume te-ai gandit sa ii pui?Adica stiu ca nu s-a nascut dar imi imaginez ca la cat de mult vrei tu sa ai copii i-ai ales un nume din prima zi in care ai aflat nu?
Atunci s-a uitat la mine serios cu ochii lui albastri patrunzatori si pentru o secunda am crezut ca inca mai simt ceva pentru el.Totusi am inlaturat acest gand foarte repede pentru ca eu trebuia sa il urasc.Nu-i asa?
-Bineinteles ca da, am zis cu voce tare fara sa realizez si spre fericirea mea Teo a crezut ca ma refeream la numele copilului asa ca mi-a zis:
-Nu am avut nici un copil dar tot am fost cu ea.
-Adica ati dormit impreauna o data nu? 
Am zis dormit impreuna pentru ca nu puteam rosti alte cuvinte si am considerat ca astea are fi cele mai potrivite.
-Nu o data…
Mi-am intors brusc capul in directia lui si il priveam cu ochii mari.Cautam un semn pe fata lui ca sa imi confirm daca am auzit bine sau mai bine zis ca sa imi confirm ca nu am auzit bine.Din pacate Teo se uita in fata fumand linistit.Era ca si cum am fi purtat cea mai normala discutie de pe pamant.Cand am vazut ca nu zice absolut nimic si ca nu se uita la mine i-am luat tigara am dus-o la gura si am tras mult din ea.In secunda urmatoare am inceput sa tusesc dand fumul toxic afara.
-Cum poti fuma asa ceva?! 'l-am intrebat eu cand mi-a luat tigara din mana si a aruncat-o jos apoi a calcat-o cu piciorul.
-De cand fumezi?
-De cand am aflat ca ai dormit cu ea.
-Esti cumva geloasa?
-Sa fiu geloasa pe cel  cae m-a transformat in pisica?Mai gandeste-te o data.
Dupa ce i-am zis acele cuvinte pe un ton calm dar din care reiesea un sentiment slab de ura, m-am intors cu spatele spre el si am inceput sa fac pasi spre cabana cand i-am auzit vocea.
-Bine ca mi-ai amintit.Trebuie sa facem ceva cu asta.
Automat m-am intors si am venit ca o furtuna in fata lui.Imi doream sa ii zic o mie de cuvinte nu chiar frumoase insa ceva din mine nu vroia asta.Imi doream sa strig la el in gura mare si sa afle toti ce fel de om e insa tot acel ceva din mine imi statea in drum.Mai patisem de multe ori asa.Pur si simplu vroiam sa ii zic ceva urat insa parca nu ma lasa inima.Totusi de data asta inima mea nu prea era activa pe plan sentimental asa ca mi-am permis sa il privesc cu o privire destul de urata.
-La ce te referi?
-Eu te-am facut cum esti deci eu o sa te fac la loc.E simplu.
-S-o crezi tu ca o sa te las sa imi mai faci ceva.Daca nu ar fi fost Cris si Alex crede-ma ca acum nu ne aflam in situatia asta si…
-Nu trebuie sa ma lasi tu.O sa fac ce cred ca e mai bine pentru tine.
-Cum ai facut si pana acum nu?De asta am devenit ceva imposibil din punct de vedere stiintific.
-Nu ar trebui sa discutam despre asta.Cel putin nu aici.Nu prea esti in siguranta.
-Nu zau?Si unde sunt in siguranta?In caz ca nu ai observat nu sunt prea normala in momentul de fata.
Nu stiam prea sigur  ce am spus insa se parea ca l-am inchis pentru ca nu a mai zis nimic.Se uita inainte ganditor iar eu i-am urmat exemplu.Povestea parea sa fie simpla.In urma cu 3 ani Teo a cunoscut-o pe Cristina si pe Ana.Amandoua s-au indragostit de el iar el de Cristina.Insa Cris mi-a spus inainte ca Ana a castigat.Oare Teo a mintit?Sau poate Cris a mintit insa ce motive ar fi avut?Insa era si posibilitatea ca nici unul din ei sa nu minta.Teo probabil ca a fost cu Cris apoi s-au despartit din cauza Anei si el a ramas cu el.Foarte simplu.Totusi de ce aveam senzatia ca aici era ceva mai mult?Ce putea fi mai mult?Ce imi scapa?Aveam senzatia ca imi aluneca ceva important printre degete insa nu imi puteam da seama ce.Nu aveam nici cea mai mica idee si parca ceva ma avertiza sa nu incerc sa aflu raspunsuri insa tentatia era prea mare.
                                                                                    Va urma

14 comments:

  1. Ce motive a avut Cris să mintă?Nu înţeleg..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nu a mintit. Cei doi chiar au fost impreuna. Am si zis asta in poveste :)

      Delete
  2. mmmmmmmmmmmmm......complicat!!!si totusi...parca ma tenteaza sa imi doresc ca ea sa ramana cu teo...inca nu stiu!!!

    ReplyDelete
  3. INTERESANT ARTICOL.... WWW.INFORMATII-NOUTATI.BLOGSPOT.RO

    ReplyDelete
  4. O-o ! Deci asta este foarte tare !!! Prea mult mister ca sa pot suporta , asa ca pune next-ul repede :))

    ReplyDelete

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...