Saturday, February 11, 2012

Descrierea mea

Incearca sa faci bine si vei reusii.
Incearca sa fi un om bun fara sa te uiti la cel de pe drum
Ajuta cand poti si vei vedea ca va fi bine,
Viseaza la lucrurile frumoase si sufletul tau va zambii.
Lasa suferinta si furia la o parte...
Astea nu te duc nicaieri iar mai tarziu o sa regreti.

O descriere a inimii mele,
Imi spun ca poate ar trebui sa fiu mai rea
Dar nu ma caracterizeaza asta.
Tu imi faci rau si eu iti fac bine,
Nu vreau sa stie lumea cine sunt,
Nu vreau sa imi cunoasca fizicul ,vreau doar sa imi vada sufletul
Daca ar fi sa aleg as alege sa fiu o umbra.
O umbra care ii ajuta pe ceilalti si nu vrea nimic in schimb
Doar fericirea de pe chipurile lor care vine si in inima mea...

Puteti spune ce vreti despre mine,
Pueti sa ma judecati cat vreti dar raul nu sta in inima mea.
Decat furie mai bine lacrimi,
Decat cu voi toti cei care imi faceti rau mai bine singura.
Poate e imposibil sa credeti ca nu pot fi rea,
Dar asta e inima mea...

23 comments:

  1. frumos.
    e mai bine fara furie, e mai bine cu dragoste si acceptare.

    ReplyDelete
  2. NU e imposibil :) sunt si oameni buni

    ReplyDelete
  3. Nu cred ca ar trebui sa fi mai rea!Esti perfecta asa cum esti:)

    ReplyDelete
  4. Nu trebuie sa fi rea,esti buna .Si chiar nu intelegeam de ce sa faci bine si tie sa nu-ti iasa nimic ?
    Dar acum mi-am dat seama ca daca faceai bine acum ,poate ca rasplata nu va aparea acum ..dar peste ceva timp .
    O duminica frumoasa >:D<

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nu trebuie sa faci bine doar ca sa iti iasa ceva in schimb.

      Delete
  5. Frumos:D nici nu e nevoie sa fii rea:D cine te iubeste, te iubeste si buna:D>:D<

    ReplyDelete
  6. ce par frumos are tipa din poza:X

    ReplyDelete
  7. Frumos...si sigur Dumnezeu e deacord cu tine.

    ReplyDelete
  8. Frumoasa poezia Denisa ! Vad ca esti plina de iubire , caldura sufleteasca si bunatate.

    ReplyDelete

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...