Sunday, February 12, 2012

Premiu pentru voi!


Buna dragilor!
Sa va spun ce a trecut prin capul meu aseara.Imi place sa fac premii asa ca am zis sa fac un premiu pentru primavara.Au trecut deja 2 saptamani din februarie deci o sa vina indata primvara.Chiar daca in unele orase zapada e mai sus de casele oamenilor in sufletul meu vine primavara de aceea acest premiu merge la:
Anka
Andreea
Aira
Apy
C.L.M.
Diana
Dudus
Dreams
Florin
Flyerboy
Florea A.
Goda
Irina
Isabela
Lavi H.
Lorelai
Maddie
Miru
Mira
Nymphetamine
Patratel
Ramona
Raisa
Roxy
Sweet Lemon
Sorana
Stefix
Tadotakii
Teo Dor
Vioreld
Violeta S. 
Categories: , , ,

34 comments:

  1. Iti multumesc pentru premiu!:)

    ReplyDelete
  2. Mersi mooolt de tot pentru premiu !

    ReplyDelete
  3. multumesc mult ! P.S.: mi-am schimbat linkul blogului :d

    ReplyDelete
  4. sarumana :X:"> si..iarna parerea mea ca dabi incepe...doar cand ma uit la tv si vad acei oameni , acele fete acele lacrimi ..deja ...in fine multumesc frumos pt premiu:D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Poate incepe dar se poate termina repede:d

      Delete
  5. multumesc mult! ti l-as inapoia! :)

    ReplyDelete
  6. :*:*:*:*:*:*...>:D<....multumesc mult scumpa mea...:*

    ReplyDelete
  7. Cat de dragut e! <3 Multumesc din suflet,cu acest premiu sigur va veni mai repede primavara!hugs. >:D<

    ReplyDelete
  8. si cand se termina ?....pe pariu ca tot noi suntem de vina?

    ReplyDelete
  9. MULȚUMESC!!!! acum e mai întreg zâmbetul meu!:x

    ReplyDelete
  10. Mulţumesc mult, chiar dacă scriu cu întârziere! :)

    ReplyDelete
  11. Multumesc frumos ca nu m-ai uitat desi nu prea mi-am mai facut simtita prezenta nici pe aici pe la tine,nici la mine pe blog.
    Te imbratsiez cu mare drag si doresc o saptaman cat mai frumoasa>:D< >:D<

    ReplyDelete
  12. Multumesc mult mult de tot>:D<. Ma bucur ca te-ai gandit si la mine:).

    ReplyDelete
  13. Iti multumesc din suflet pentru premiu si ca "ma citesti"!Eu ti.l dau mai departe tie,pentru ca intradevar meriti>:d<!

    ReplyDelete

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...