Tuesday, January 1, 2013

Doi ani!

Astazi este o zi mai speciala.De fapt, data de azi e mai speciala pentru ca este data in care mi-am facut blogul.
Blogul meu are oficial 2 ani!
Dorinta facerii blogului meu nu e una deosebita insa de-alungul timpului blogul a devenit ceva foarte special pentru mine.
Majoritatea articolelor de pe acest blog cuprind povesti , poezii, vise, articole obisnuite, foarte multe ganduri si in special foarte multe sentimente.
Nu ar fi prea multe de zis si sincer inca sunt putin obosita din cauza serii precedente.
Vreau doar sa va urez cu ocazia acestei zile, la multi ani blogurilor voastre, sa nu renuntati la ele si sa scrieti ce va place si ce va doriti.
Pentru a nu stiu cata oara:))
La multi ani!


25 comments:

  1. La multi ani blogusorului tau care este foarte dragut si pe care il citesc intotdeauna cu mare drag!
    Hugs!:*:*:*

    ReplyDelete
  2. LA MULTI ANI tie si blogusorului tau :) Al meu mai are 6 luni pana face 2 anishori...hihi ;;)

    ReplyDelete
  3. La multi ani.Sa continui sa scrii ca ar fi pacat daca te-ai opri.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nu ma voi opri ;))
      Cel putin asa sper :x
      Mersi :x

      Delete
  4. La mulţi ani bloguşorului tău!:*

    ReplyDelete
  5. La multi inainte:) si pentru tine la multi ani si sper ca ai inceput bine 2013:)

    ReplyDelete
  6. La multi ani devorbacuviata! <3Sa tot cresti!

    ReplyDelete
  7. La mulți ani!! Să rămâi la fel de pasionată și devotată în ceea ce faci. Te pup.
    Ps. Ai o leapșă de la mine: http://fantasy-link.blogspot.ro/2013/01/leapsa-noua-de-la-miku.html.

    ReplyDelete
  8. La mulți ani! :)

    ReplyDelete
  9. Îmi cer scuze că nu am fost aici de 1.
    Eu mă bucur așa de mult că ți-ai făcut un blog, că în acest mod te-am cunoscut și eu! :)
    Îți doresc mult inspirație pe mai departe și acel mai departe să tindă la infinit.:)
    Cititori mulți și consecvenți îți doresc!
    So, la mulți ani, să crească frumos acest colț de bucurie! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Multumesc foarte mult si eu ma bucur ca te-am cunoscut :X

      Delete
  10. La multi ani,scumpa :*
    Faci o treaba minunata aici pe blog >:d<

    ReplyDelete
  11. La multi ani si tie si blogului tau! :* mereu imi face placere sa-l citesc. >:D<

    ReplyDelete
  12. La multi ani!!!:*
    iubesc blogul tau;;)

    ReplyDelete
  13. stii ca eu te-am convins sa iti faci blog?;;) la multi multi ani si tie si bloguletului!

    ReplyDelete

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...