Sunday, December 23, 2012

Pst!

Pst! Stii ca imi place de tine?
Pst!Stii ca nu vreau sa imi placa de tine? Stii de ce nu vreau sa imi placa de tine?Pentru ca stiu ca nu va fi nimic.Cine imi spune asta? Creierul imi spune si inima incepe sa il creada.
Pst! Stii ca imi e greu sa mai merg la scoala pentru ca ma tem ca o sa te vad.
De fapt nu e problema ca te vad.Problema e ca s-ar putea sa ma vezi tu.Si atunci ce ma fac?O s-o vezi pe cea care a zis ca nu vrea sa iasa cu tine dar care nu vorbeste ca o simpla fata ci ca una care te place.
Daca ai citi asta cred ca as fi moarta la propiu.Am noroc ca abia daca imi stii numele nu?De fapt, cred ca l-ai uitat si pe ala.
Pst! Nu imi place ca te plac.
Crezi ca o sa imi fie usor sa uit de tine?Crezi ca atunci cand vei pleca voi uita tot?Iti spun eu ca nu.Distanta nu e o problema la mine si faptul ca nu te vad imi face bine.
Pst! As vrea sa te fac fraier dar adevarul este ca nu esti deloc asa.
Pst!Te asigur ca nu o sa fac nimic pentru ca ultima data cand am facut am ajuns sa regret.
Pst! Stai linistit ca te las in pace.
Dar mai incolo, cand nu imi va mai placea de tine nici sa nu te gandesti sa vi la mine pentru ca atat iti trebuie!
Pst! Stii ca m-am uitat la tine toata seara? De fapt nu sunt sigura ca erai tu. Nu e vina mea ca erai la distanta si ca te vad aproape in fiecare baiat de pe strada care are parul si ochii ca ai tai.Nu e vina mea, e a ta.
Pst! Sunt doar niste cuvinte dar sunt adevarate.

13 comments:

  1. Pst ! Cred ca tocmai te-ai indragostit.
    Pst ! Ma regasesc in postarea ta ;;).Pupici.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Pst! Sper sa nu ai dreptate la treaba cu indragostitul pentru ca atat imi trebuie :-s
      Pst!Ma bucur:x

      Delete
  2. Şi eu mă simt la fel,şi cred că acesta e unul dintre cele mai proaste Ajunuri de Crăciun din punct de vedere sentimental:(

    ReplyDelete
  3. Urasc genul asta de situatie, si prin asta trec si eu acum :(

    ReplyDelete
  4. Sa stii ca si eu ma regasesc in postarea ta,dar ce sa facem?Nu e dupa noi.Cand e sa ne indragostim,chiar o facem.Asta e :*!

    ReplyDelete
  5. "Pst!Stii ca nu vreau sa imi placa de tine? Stii de ce nu vreau sa imi placa de tine?Pentru ca stiu ca nu va fi nimic."Superba partea asta.Sti ce e cel mai aiurea?Ca oricat de constienta esti ca nu se va intampla nimic uneori nu poti impiedica acest sentiment sa te cuprinda.

    ReplyDelete

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...