Wednesday, December 12, 2012

Alte cuvinte inselatoare

Zapada cade din cer si tot cade intruna.Cade azi, cade maine, cade acum , cade si peste cinci minute.Pamantul s-a acoperit cu un strat gros de zapada alba si continua sa isi ia un strat si mai gros.Acesti fulgi par ca vor sa ne inghita.Sa ne ingroape existenta in zapada cea rece dar pufoasa.Baba Iarna abia a ajuns si deja unii s-au saturat de codourile ei.
Eu una nu am iubit niciodata iarna iar acum cand vad cat de multa zapada e afara, cat ninge si ca suntem abia la inceput ma gandesc ca iarna asta ne va inghiti cu totul.Sper ca ninsoarea se va opri pentru ca nu imi face placere sa ajung la liceu cu parul ud si cu hainele ude.Oricat de mult ar putea iubi cineva iarna nu cred ca ii place sa fie atat de multa zapada.Sau poate da si ma insel eu.

Oricum, am zis aceasta introducere daca pot sa o numesc asa ca sa nu va abordez direct cu adevaratul subiect pe care il am in minte.Mi-ati spus sa va tin la curent cu ce am scris in "Povestea se repeta" asa ca asta voi face acum.

La inceput dupa ce am citit comentariile pe care mi le-ati lasat si va multumesc foarte mult pentru ele pentru ca nu credeam ca o sa primesc atat de multe, dar dupa ce le-am citit m-am gandit ca ar trebui sa renunt.Nici macar nu am vorbit vreodata cu el si abia daca stiam cati ani are, cum il cheama, la ce liceu  merge, ca are frati si cam atat.Asa ca aproximativ noua zile nu am mai facut nimic.Apoi acum doua zile s-a ivit o ocazie in care am putut vorbi cu fratele lui.Eu l-am salutat pe fratele lui ca sa il intreb de el bineinteles insa din vorba in vorba am vorbit mai mult despre frate si el despre mine.
Problema este ca urmatoarea zi in care am crezut ca mi-a zis fratele lui ceva pe facebook inima a inceput sa bata la fel cum batea si cand imi zicea ceva primul meu el.Bineinteles doar mi s-a parut ca mi-a zis ceva, din pacate, dar nu imi place ce am simtit.Prima oara cand am simtit asta am regretat mult si nu cred ca vreau sa mai regret inca o data.Asa ca dupa ce i-am interzis inimii mele sa simta ceva am hotarat sa nu mai fac nimic.
Concluzia e ca nu vreau sa mai tin la vreun baiat, poate doar sa il plac putin dar nimic mai mult.Imi doresc sa nu mai tin la nimeni niciodata.
Credeti ca toate dorintele se implinesc?

11 comments:

  1. Sincer,eu nu cred că n-o să mai placi pe nimeni niciodată.Tuturor ni se întâmplă să o mai dăm în bară,asta e.Crede-mă că şi eu m-am ţinut după un băiat tot semestrul ăsta şi...ca şi când nici n-ar fi fost.Sfatul meu este că ar trebui să dai uitării tot ce s-a întâmplat şi să îţi spui în minte că ,,este o cauză pierdută".Aşa nu cred că vei mai ţine la el aşa de mult.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Momentan nu tin la nimeni insa nu vreau sa ajung sa tin. :)

      Delete
  2. Nu toate dorintele se indeplinesc,cel putin nu mie.O sa intalnesti tu persoana potrivita la momentul potrivit,e imposibil sa nu mai ti la nimeni niciodata!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Din pacate probabil voi tine insa inainte voi face tot ce pot ca sa nu tin.

      Delete
  3. nimic nu-i imposibil si nimic nu-i pt totdeauna.

    ReplyDelete
  4. Din pacate, eu sunt de parere ca foarte putine dorinte se implinesc atunci cand vrem noi. Cat despre decizia ta cu privire la acel baiat.. eu zic ca e bine ca faci :). Mai bine decat sa fii ranita oricum. >:D<

    ReplyDelete

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...