Friday, December 14, 2012

Stau aici

Stau aici si te astept.
stau aici in fiecare zi sperand ca vei veni.
stau aici sperand ca atunci cand o sa te vad inima mea o sa se opreasca pret de cateva secunde din a mai bate.
stau aici si imi doresc ca de data asta sa nu mai fiu eu prima care place, care incearca sa salute, care incearca sa faca ceva, care vrea sa iti atraga atentia.
stau aici si imi doresc sa fie macar o data invers.
stau aici si ma intreb cum va fi clipa cand ne vom vedea
stau aici si ma intreb daca oare existi sau stau si astept fara rost
stau aici si ma intreb de ce altii au parte de un el si eu nu
stau aici si ma intreb daca o sa mai iubesc vreodata
stau aici si vreau sa renunt la tot
stau aici singura cum am fost mereu
stau aici ascunsa de lume in speranta ca ma vor lasa in pace
stau aici cu gandul la tine, la imaginea ta neclara in capul meu, la imaginea ce s-ar putea sa nu existe
stau aici si ma gandesc la adevarata ta infatisare
stau aici si imi pun diverse intrebari
stau aici si ma intreb oare cum te voi recunoaste
stau aici si imi zic ca uneori e mai bine singura
stau aici si zambesc slab, fara putere
stau aici si imi reamintesc ca trebuie sa am rabdare
stau aici si mi se face frica din cauza faptului ca atunci cand te voi intalni inima mea nu va mai vrea pe cineva
stau aici si ma tem de faptul ca va fi prea tarziu
stau aici si imi zic ca te voi respinge crezand ca esti unul din cei care imi spun ca ma iubesc dupa doua minute vorbite
stau aici si imi zic ca te vreau, dar mai stau aici si imi zic ca pot sa zambesc mult mai frumos fara tine
stau aici si imi intaresc zidul din jurul inimii
stau aici si ma gandesc ca de multe ori imi e mult mai bine fara tine
stau aici si ma gandesc ca nu stiu cum mi-ar putea fi bine cu tine
stau aici si in mintea mea nu mai sunt atat de entuziasmata de tine
stau aici si realizez ca se duce magia
stau aici si realizez ca in ritmul asta in curand nu te voi mai vrea deloc
stau aici draga partenere viitor si iti spun ca daca ai de gand sa intarzi atat de mult vei avea mult de munca pentru a-mi deschide inima.Ea, pe zi ce trece se face tot mai rece.Zidul din jurul ei devine tot mai puternic si mai tare.Nu ma intelege gresit.Eu creiez acest zid ca inima mea sa nu mai fie ranita si sa pastreze tot ce i-a mai ramas bun pentru tine.Acum insa e treaba ta cum o s-o anunti ca tu esti cel ales.Si ai grija sa nu o sperii pentru ca si-a cam pierdut increderea.Altfel spus stau aici si iti zic ca nu o sa fie usor sa spargi acel zid iar eu pot trai si fara tine...

19 comments:

  1. Stai.. :( dar daca asteptarea e in zadar?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Atunci cand iti dai seama ca e in zadar nu mai stau, faci altceva.Totusi ceva din mine imi zice ca nu e in zadar in cazul meu .

      Delete
  2. Sa nu stai degeaba :D :)) zi faina sa ai :D

    ReplyDelete
  3. Ce multe lucruri poti face,doar stand...

    ReplyDelete
  4. Așteptarea face bine. Faptul că ai răbdare să stai un un lucru rar :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nu prea am rabdare dar nu am altceva de facut :-??

      Delete
  5. Stai, stai, dar nu prea mult [-(

    ReplyDelete
  6. dar de ce doar stai? mai bine ai actiona.

    ReplyDelete
    Replies
    1. As actiona daca as putea dar nu am cum pentru ca inca nu il stiu pe acel el.

      Delete
  7. daca tu crezi ca merita:> stai:D:)

    ReplyDelete
  8. Stau aici si iti admir postarea. ;))
    Chiar ma regasesc. Frumos! :)

    ReplyDelete

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...