Tuesday, December 25, 2012

Identitate secreta 15


 Mi-am zis ca ar trebui sa mai postez un capitol din poveste dar nu stiam cand.Ei bine, cand poate fi mai perfect decat de Craciun? Asa il puteti considera ca un cadou daca vreti :)) Inca o data Craciun fericit!

 Sara povesteste
Am mers inapoi in cabana hotarata sa aud si versiunea Cristinei insa din pacate ea nu mai era acolo si nici o urma ca ar fi plecat pana in bucatarie sau baie nu era.Televizorul statea in fata mea stins iar prajiturile de pe masa au disparut.Cu siguranta a plecat in alta cabana sau in camera ei asa ca am zis sa ma duc si eu in camera mea provizorie.Am intrat in acea camera si am inchis usa in urma mea.Fara telefon, fara nimic nu prea aveam ce face iar ceasul era abia ora 12:00.M-am uitat putin in jur si am vazut pe un raft multe carti.Perfect!Puteam sa citesc ceva ca timpul sa mai treaca.Din moment ce Alex dormea, Cristina nu era pe nicaieri, la fel si Dan, Ana probabil statea in camera ei dar ma cam ura asa ca nu puteam merge la ea, asa ca era ori Teo ori o carte interesanta.In trecut l-as fi ales imediat pe Teo fara sa clipesc.De fapt pana acum un sfert de ora l-as fi ales pe Teo in ciuda ochilor dar dupa tot ce am aflat nou aveam nevoie de timp ca sa analizez informatiile foarte bine.
Am luat un roman de pe raft si m-am asezat pe scaunul confortabil de langa geam pentru ca lumina sa cada direct pe pagini.Cu zambetul pe buze am inceput sa citesc primele cuvinte si cam pe la jumatatea paginii doua voci, una de barbat alta de femeie m-au distras de la citit.Nu am observat cand am intrat in camera insa se parea ca geamul meu era intre-deschis.Mai intai am auzit vocea lui apoi a ei.
-Vroiai sa o mint?
-Nuuuuuu!Ma asteptam sa ii zici tot adevarul dar nu un sfert din el asa cum ai facut acum ci tot.Absolut tot!
-Coboara tonul Cristina pentru ca ultima oara din cauza asta ne-am certat.
-Nu!! Ne-am certat pentru ca in loc sa fii unde am stabilit tu ai stat cu ea!
-Nu puteam sa o las balta!
-Ba da!
-Ar fi pus intrebari!Ce i-as fi raspuns?
-Ca ti-a murit matus,a ca ai o treaba urgenta!Habar nu am! Orice dar trebuia sa vi!
-Oricum nu a observat.
-Asta crezi tu Teo.Insa el stie absolut tot si nu uita ca nu te pedepseste pe tine ci pe cei din jurul tau.
-Nu stie de Sara si nu o sa stie niciodata!M-ai inteles?! a intrebat Teo si aproape ca simteam cat de nervos era si cat de mult incerca sa se stapaneasca.
-Eu una nu ii voi zice nimic pentru ca de data asta chiar ai o iubita foarte ok si exact din aceasta cauza se trezesc multe gelozii.
Am auzit pasi si mi-am dat seama ca erau ai Cristinei.Pasi s-au indepartat si dupa o secunda usa de la cabana s-a trantit.M-am ridicat repede de pe scaun si aproape ca m-am trantit pe pat.Am dat in fuga doua pagini chiar daca nu erau citite si imediat am auzit o bataie in usa.
-Intra.
-Hei Sara.Aici erai.Te deranjez?
-Nu Cris, doar citeam o carte din colectia ta.Sper ca nu te superi.
-De fapt,sunt cartile lui Alex nu ale mele dar sunt sigura ca nu se supara.Cum te mai simti?E totul bine?
-Sigur de ce nu ar fi? am intrebat-o si pentru o secunda mi-am facut griji ca poate si-a dat seama ca i-am auzit convorbirea foarte dubioasa cu Teo insa zambetul ei de pe buze mi-a sters aceasta banuiala.
-Pentru ca ai lesinat aseara in caz ca ai uitat.
-Aaaa da.Scuze imi sta mintea in alta parte.
-Nu e nimic.Stiu cum e. A zis ea si a cazut pe ganduri privind in jos.Nu stiam la ce se gandea dar trebuia sa fie ceva frumos pentru ca zambea.Pana atunci nu am observat ce zambet frumos avea.Stateam acolo in fata ei pe pat cu acea carte pe care o citeam in mana si ma intrebam despre ce a vorbit cu Teo.A zis ca nu stie de mine si ca nu o sa stie niciodata dar cine nu stie? Cristina a mai zis ca in loc sa fie unde au stabilit a stat cu mine iar asta insemna ca cei doi inca se vedeau.Probabil nu au intrerupt niciodata legatura iar Teo se vedea cu ea cand nu era cu mine?In acea secunda in inima mea a aparut o gelozie imensa care s-a manifestat prin ura.M-am ridicat in picioare si am facut cativa pasi pana am ajuns in fata Cristinei si cu bratele incrucisitate la piept i-am spus:
-Ce e intre tine si Teo?
-Poftim? m-a intrebat aceasta ridicandu-si privirea spre mine privindu-ma fara a intelege la ce ma refer.
-Ai zis ca ai fost cu el.
-De fapt, ti-am zis ca Ana a castigat, nu eu.
-Da dar ti-a placut de el si am observat cum il privesti.E clar ca este ceva intre voi.
Am incercat sa zambesc ca sa nu devina suspicioasa sau sa creada ca o iau la intrebari insa mi-a iesit mai mult un zambet fortat.Totusi nu si-a dat seama sau poate ca da insa nu a zis nimic.Din nou privea ganditoare in alta parte probabil aproape uitand ca sunt si eu in camera.Trebuia sa ma stapanesc ca sa nu ma dau de gol insa ce mai conta?Oricum in curand  aveam de gand sa plec incotro vedeam cu ochi si mai mult ca sigur nu mai aveam sa aud vreodata de ei.
In acel moment usa s-a deschis si Dan si-a facut aparitia in prag.
-Tu nu sti sa bati? l-a intrebat Cristina.Daca eram dezbracate?
-Atunci am fi castigat cu totii, a zis el cu un zambet smecher pe buze.Masa e gata.Toti va asteapta pe voi.
Dupa ce a terminat de vorbit a inchis usa in urma lui iar eu mi-am indreptat privirea spre Cristina.Aceasta se uita si ea la mine fara sa spuna nimic insa din privirea ei imi dadeam seama ca eram pusa pe lista Cristinei de oameni in care nu trebuie sa aiba incredere.
-Sara…
-Stii ce?Nu trebuie sa imi spui.E viata ta si faci ce vrei cu ea.Eu merg sa mananc.
Zicand acestea am plecat spre usa dar nu inainte de a-i zambi.Poate asa o faceam sa creada ca am renuntat la subiect insa nu aveam de gand sa stau ca sa aflu daca da sau nu.
                                                                                        Va urma

15 comments:

  1. Craciun fericit :* imi place postarea

    ReplyDelete
  2. Craciun fericit cu multa sanatate si impliniri in viata.

    ReplyDelete
  3. Doamne,cat poate sa-mi placa!!!Ador aceasta poveste!
    Craciun fericit!:*:*Astept cu mare nerabdare urmatorul capitol!

    ReplyDelete
  4. Craciun Fericit!!!!:*
    din ce in ce devine mai dubioasa treaba...abia astept continuarea;;)

    ReplyDelete
  5. cat de tare ! mai trebuie sa-ti spun ca mai vreau ? :)) :)) :))
    Oricum, Craciun fericit ! :*

    ReplyDelete
  6. Ieii. :x Cadou de Crăciun. De când îl aşteptam. :D
    îţi urez un Crăciun fericit, plin de căldură şi bucurii ! :*

    ReplyDelete
  7. Ce frumos! Imi place postul!
    Sarbatori fericite! :* >:d<

    ReplyDelete

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...