Tuesday, March 13, 2012

Am cazut...

Am cazut... din nou am cazut... pentru a mia oara am cazut.De data asta nu ma mai ridic.De data asta o sa raman jos.De data asta nu mai conteaza nimic.Nu mai vreau sa incerc din nou si din nou sa ma ridic si sa fac ca totul sa fie bine.Am cazut in praf si de data asta voi ramane aici.Voi ramane aici pentru totdeauna.Voi ramane ce am fost facuta sa fiu.Nu voi mai incerca sa fiu ce nu pot fi.Nu am fost facuta sa am fericire si nu voi avea niciodata.Am fost facuta sa fiu doar un obiect de care se foloseste toata lumea si azi imi convine.De azi imi accept soarta si de azi nu voi mai schimba nimic.Nu sunt un om, sunt ceva de care se foloseste toata lumea.Sunt doar un nimic.Sunt doar un nimeni pe drum...

45 comments:

  1. Esti o fiinta.
    Nu trebuie sa spui ca esti un lucru.:(

    ReplyDelete
  2. e in contrast poza cu textul. mie cel putin inimaginea aia imi inspira tocmai ridicarea din nimic, din praf si drumul catre iesirea din singuratate

    ReplyDelete
  3. Nu chiar..:*Esti o fata,care e extraordinar de treaba..e frumoasa,iar daca ai cazut..imi pare rau ca nu iti pot acorda mana sa te ridici:Nu esti un nimeni pe drum..esti o fiinta care ai fost creata de El..Nu iti pot intelege supararea in intregime,si ultima oara cand am vb cu tine..am fost cam rea,asta pentru ca si eu am probleme in cuplu..dar daca vrei sa vorbesti cu cineva,sti unde ma gasesti:*Mie imi pare rau..pentru ca ai cazut,si sper din tot sufletul,sa te ridici din nou..!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Eh..nu!O sa vezi tu,ca vei fi nou ..la suprafata:d

      Delete
    2. Nu ai de unde sa sti ce o sa fac eu.Nu imi poti spune ce sa fac.Doar eu decid asta.

      Delete
  4. Nu e bine asa...pentru ca nu e adevarat...continua sa lupti nu se stie niciodata cand se termina lupta sau daca se termina..dar pe parcurs...o sa ai si motive sa zambesti:) poate chiar mai multe decat sa fi suparata:):p

    ReplyDelete
  5. Fiecare are o portita de fericire ,trebuie sa sti sa o gasesti ..si sa ai incredere in tine ,poti sa treci peste orice numai sa vrei.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nu cred ca stiu sa o gasesc.

      Delete
    2. Sunt sigura ca sti,numai trebuie sa si vrei. :) viata trebuie infruntata si cu bune si cu rele.

      Delete
    3. Uneori relele sunt mai multe si atunci e greu sa le infrunti.

      Delete
  6. cat de rau imi pare ca din nou ai aceasta stare...>:D<
    o sa treaca...o sa vezi...:*:*

    ReplyDelete
    Replies
    1. Poate o sa treaca dar eu nu o sa misc un deget pentru ca deja m-am plictisit sa o fac sa treaca si ea mereu sa revina.

      Delete
  7. ba nu vei ramane acolo, asta e ceea ce credem cand cadem, ca nu ne mai ridicam dar nu este asa, intotdeauna te vei putea ridica.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Poate da, poate nu.Nu toti oamenii sunt puternici.

      Delete
    2. ba da suntem....dovada este simpla...chit ca suferi,simti ca numai poti dar nu esti mort...te trezesti in urmatoarea dimineata...iar tu esti tanara...

      Delete
    3. au scuze...acest comm era pt denisa....sorry lavinia...;))..

      Delete
    4. Sunt tanara si nestiutoare.Eu nu am experienta voastra.Eu nu pot sa fiu la fel de buna ca voi:(

      Delete
    5. cu timpul o sa fi...poate mai buna...numai grabii lucrurile...

      Delete
    6. Nu le grabesc.Poate o sa fiu?Da, nici eu nu cred asta.

      Delete
  8. Ai cazut de 10 ori , trebuie sa te ridici de 11 ori . Toti cadem si ne ridicam . Toata viata vom cadea si ne vom ridica , nimeni nu renunta si nu trebuie sa o faci nici tu . Vrei sa nu te mai ridici , nu ca nu poti !

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bine, atunci nu vreau si mereu o sa fiu asa.

      Delete
  9. Trebuie sa te ridici. Nu conteaza ce spun ceilalti. Trebuie sa te ridici pentru tine. Sa iti demonstrezi tie ca esti tare !

    ReplyDelete
  10. Nu cred. Parcă văd că peste puţină vreme vei zâmbi din nou. Ce nu te doboară te-ntăreşte. Indiferent cât suferi acum, mai târziu va răsări soarele şi pe strada ta sau poate că e deja acolo, doar aşteaptă să-l priveşti!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mai de mult mi-a zis cineva ca in curand va rasarii soarele in viata mea si inca nu a rasarit.De fapt a fost tot mai multa ploaie.

      Delete
  11. Nu-mi place. De ce cazi mereu? De ce nu esti in stare sa-ti tii promisiunile facute fata de tine? De ce mereu te subapreciezi?
    In fine...
    Se spune ca, cu cat cazi mai jos, cu atat te ridici mai sus... Deci eu abia astept sa te ridic din nou, chiar daca tu spui ca te-ai saturat si ca ramai unde esti. Pentru ca nu vrei ramane acolo, sigur te vei ridica intr-o zi. Si vei ramane sus. Si asta se va intampla si daca nu vrei sa o crezi.
    De multe ori ai spus ca nu esti un om bun. Faptul ca ai impresia ca toata lumea te foloseste, te face un om bun. De ce? Pentru ca ii ajuti pe altii. Poate asta te face un om slab... dar unul bun!
    Faptul ca-ti accepti soarta e primul par spre fericire :).
    Sper ca nu te-a deranjat comentariul meu, nu am vrut sa fiu rea, depinde cum il interpretezi tu... :*

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nu m-a deranjat.Ce ai spus tu e adevarat dar nu am ce face.Asta sunt eu.

      Delete
  12. Tot timpul trebuie sa te ridici ! si fii tu, asa vei gasi prietenul potrivit care sa nu se foloseasca de tine. Asta e doar o chestiune de timp... nu fi ceea ce nu esti :).

    ReplyDelete
    Replies
    1. Eu.. de cand ma stiu am fost trista si pesimista.Nu pot schimba ce sunt.Tre sa imi accept soarta.

      Delete
  13. Capul sus! Daca il tii plecat nu vei observa persoanele pentru care esti cineva special si nu un obiect. Nu te grabi, ridica-te usor de jos, analizeaza mai bine fiecare miscare, gaseste-ti echilibrul si o sa afli si fericirea. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nu mai cred asa de mult in fericire.Nu mai am nici o dorinta.Viata poate face din mine ce vrea.Eu nu o sa ridic nici un deget.

      Delete
  14. Nu lasa pe nimeni sa-ti zdrobeasca increderea in tine! Capul sus mereu, caci soarele va rasari si pe strada ta! :D ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Poate va rasarii dar sigur nu acum si pana nu rasare eu raman aici in ploaie.

      Delete
  15. eu cred ca esti indispensabila :P atatia oameni au nevoie de tine;)) nu esti nimic, nimicuri sunt ei pt. ca nu stiu sa te aprecieze;) hai, ridica-te! baga-i pe unde au iesit si gata!

    ReplyDelete
    Replies
    1. E greu sa ma ridic..:( cred ca voi mai sta o vreme jos, cand ma gandesc ca dupa ce ma ridic din nou cad imi vine sa raman jos.

      Delete
    2. nuuu! nu sta jos! mereu sa fii mandra si sa te ridici:)

      Delete
  16. Eu te inteleg Denisa, ma simt la fel. Toti se folosesc de mine, nu primesc decat batjocura m-am si taiat cu un cutit if fata uunui coleg care ma facut sa sufar cel mai mult ca sa ii arat ce a putut sa imi faca. Nu mai am chef de viata si imi doresc doar sa mor ca sa ii fac pe altii fericiti. Daca exist doar sa sufar, nu vad fericirea car o au altii in viata. mai d mult aveam o viata buna, credeam ca viata este cel mai minunat lucru dar acum m-am inselat. Daca mor poate ceilalti o sa fie mai fericiti, si vor putea da chef.

    ReplyDelete
  17. imi pare rau pentru ca acel baiat ti-a omorat inima dar dupa ploaie vine si soarele.Din punctul meu de vedere el nu e un om prea bun daca te-a adus in halul asta.Eu fac asa: cand cuiva nu ii place ce fac eu atunci ii dau mai mult din ce nu ii place :)).Nu trebuie sa iti doresti sa mori.In legatura cu acel baiat, daca el te-a facut sa suferi atunci incearca sa fi rea cu el.Poate asa isi va da seama ca a facut sa sufere pe cine nu trebuia.Nu stiu daca o sa citesti acest comentariu dar eu vreau sa iti mai spun ceva.Chiar daca uneori viata pare urata are si parti frumoase. :d

    ReplyDelete

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...