Monday, March 19, 2012

Printul neperfect-Cap. 2

Imi cer scuze pentru ca postez asa de tarziu dar am inceput sa ma ocup cu alta activitate si nu prea am mai fost pe blog:d Nu stiu daca partea asta din poveste o sa va placa dar sper sa fie catusi de cat la nivelul asteptarilor voastre.Promit ca voi fi mai des pe blog de acum.:d


Pov Will                                                                                                                                                                                               
O alta zi plictisitoare de scoala.Limuzina a oprit in fata portii.Paznicii mei au iesit si asteptau sa ies si eu.Am stat cateva secunde apoi am iesit la lumina soarelui.Aproape de mine s-a oprit o fata.Nu am mai vazut-o inainte, probabil e noua.E destul de draguta si m-a uimit faptul ca se imbraca diferit de toate fetele pe care le stiu.Chiar foarte diferit.Nu parea ca a stat ore in sir sa isi aleaga hainele cum fac majoritatea fetelor.Am vazut ca unul din oamenii mei o impinge inspre mine.Nu am apucat sa fac nimic si astfel eu am cazut jos si ea peste mine.Imediat s-a auzit o impuscatura iar ea a inchis ochii.Din nou cineva incerca sa ma omoare.Nu era ceva nou pentru mine si nu ma temeam.Oamenii mei erau antrenati foarte bine si se descurcau in orice situatie dar ea nu stia asta.Era atat de usoara si delicata.Ca o pana.
-Sunteti bine majestate?ma intreaba unul din pazitorii mei.Ea a deschis ochii si se uita la mine.Sau mai bine zis la ochii mei.nu e prima fata care se pierde in ei dar e prima care se uita atat de fascinata.Ma facea sa zambesc.Imi placea cand fetele ramaneau blocate din cauza ochilor mei.
-Da, sunt bine.Si o sa fiu mai bine daca o luati de pe mine, spun eu zambind mai tare.ea s-a ridicat de pe mine si si-a lasat capul in jos.Eu m-am ridicat si le-am zis oamenilor mei:
-Puteti pleca.De aici ma descurc.
-Da, domnule, au raspuns cei doi apoi dup ace l-au luat pe cel care a incercat sa ma impuste au plecat cu limuzina.Dupa ce ei au disparut pe drum m-am intors cu fata spre poarta dar ea déjà intra pe usa liceului.Am inceput sa merg si eu spre usa.ca deobice imi lua cateva minute sa trec de intrare pentru ca toti vroiau poze cu mine.mai ales fetele.Cate una in fiecare zi.Ah fanele astea dar sa revenim.Dupa ce am trecut prin sedinta fota zilnica am mers spre posterul meu.Am zambit vazand ca sta nemiscata si imi priveste imaginea.Clar face parte si ea din fetel care vor sa fie cu mine.Totusi uneia trebuie sa ii indeplinesc aceata dorinta si de ce sa nu fie ea?
-Iti place?
 Am intrebat apropiindu-ma foarte mult de ea.Si-a intors capul spre mine apoi a facut un pas in spate repede intorcandu-se in acelasi timp.S-a izbit de perete iar apoi cand posterul s-a miscat putin s-a intors repede cu spatele la mine si a facut un pas in spate.Era agitata.Poate din cauza incidentului de mai devreme.Trebuia sa fac ceva pentru ca… era vina mea.Imi pun mainile in jurul ei.Acum era lipita de mine si ciudat dar aveam o senzatie foarte placuta.
-Linisteste-te, i-am soptiti la ureche, esti in siguranta cu mine, i-ma mai spus vrand sa o linistesc.
-de asta era sa fiu impuscata?intreaba ea.Aveam dreptate era agitata din cauza acelui incident si cum era vina  mea trebuia sa fac ceva.A inceput sa tremure.Poate daca ii mai zic ceva se opreste din tremurat:
-Eu trebuia sa fiu impuscat, nu tu, am incercat sa ii explic dar tremura si mai tare.Foarte ciudat.Inteleg ca se temea din cauza acei impuscaturi dar totusi era in bratele mele.Nici o fata nu tremura asa cand e in bratele mele.Ce sa fac?Cum sa o opresc din tremurat?M-am gandit ca poate daca o strang mai tare in brate se va opri.
Nici o sansa.Tot tremura.Am intors-o cu fata spre mine iar ea si-a lasat privirea in jos.
-Imi pare rau pentru faza de mainainte dar tu esti de vina.
-Eu? intreaba ea ridicandu-si privirea si privindu-ma uimita.
-Da.Erai in locul nepotrivit in momentul nepotrivit.
-Eram la scoala cand trebuia sa inceapa orele.Nu crezi ca esti prea increzut?
M-a facut sa zambesc chiar daca mi-a zis ca sunt increzut.Din ochii ei puteai vedea ca nu prea ma place.Acest gand ma facea sa zambesc si mai tare dar pe ea o enerva.A vrut sa plece insa am oprit-o la timp.Ea se uita la mine si atunci i-am zambit fermecator.Acest zambet fermeca toate fetele dar se pare ca nu si pe ea.Mi-a aruncat o privirea plina de nervi apoi m-a ocolit si a plecat.
                                                                   Va urma

24 comments:

  1. Iar am citit cu sufletul la gura...abia astept urmarea...ai putea fi o scriitoare buna. Te-ai gandit?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Da.Am vrut sa scriu o carte dar am renuntat.Ce imi doresc eu nu se poate.Acum nu mai am nici o dorinta.

      Delete
  2. Devine din ce in ce mai interesant <3 si sunt sigura ca poti avea poropria ta carte daca vrei cu adevarata,nu trebuie sa renunti la visele tale! ..astept continuarea.:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nu mai conteaza pentru ca oricum am renuntat deja.:d

      Delete
  3. Interesant.Astept cu nerabdare continuarea

    ReplyDelete
  4. Am tot asteptat ieri sa postezi,dar a meritat asteptarea:)

    ReplyDelete
  5. Din ce in ce ma fascinezi cu povestile tale..sti eu sunt de partea ta,iar visul asta cu cartea si eu il am:*Il voi indeplinii,sa sti!Si asa vei face si tu..stii dc?Pentru ca de multe ori lucrurile pe care noi le credem imposibile,sunt realizabile!:>Daca vrei scrie o carte,vreau si eu una..sunt o fana a povestilor tale:*

    ReplyDelete
    Replies
    1. Daca o sa scriu o sa iti dau una:x
      Si eu o s-o vreau pe a ta:)

      Delete
  6. Hmmm.. Avem parte si de viziunea lui. Imi place. E putin cam ingamfat printisorul, dar sunt sigura ca va fi pus la punct cum trebuie. Abia astept partea urmatoare. Pup.

    ReplyDelete
  7. Mi se pare corect :-??. Putea sa moara din cauza lui.
    Imi place mult capitolul asta! Scuze ca am intarziat cu comentariul, am avut ceva treaba...
    Astept continuarea :x

    ReplyDelete
  8. De ce esti rea cu William:))?
    Bine, poate e genule de baiat cuceritor, dar tot pare simpatic.:D.
    Superb capitol.:-x.

    ReplyDelete
  9. Super capitol!Ma duc la urmatorul!:*:*

    ReplyDelete

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...