Sunday, March 25, 2012

Printul neperfect-Cap.5

Ce buze... ce zambet... ce ochi... ah ochii aia.Muream, uitandu-ma pierduta in ei.Nu puteam sa mai gandesc.Eram pierduta in spatiu.Nu puteam sa mai imi misc nici un muschi din corp si....
-Nu poti sa-mi rezisti, spune el si aceasta remarca m-a trezit la realitate.Sa nu i pot rezista?Ba pot!Si o sa i-o demonstrez.Ii arunc o privire incruntata si ma intorc cu fata spre tabla.Am scris formulele din carte si am simtit ca cineva ma inteapa cu un creion sau pix in spate.Ma intorc si ma uit la Will care privea afara pe fereastra.De parca nu mi-am dat seama ca el m-a intepat.Ma intorc din nou cu fata si din nou ma inteapa.De data asta ma intorsc repede spre el si il intreb incruntata:
-Ce vrei?!
-Eu sunt Will.Imi pare bine, spune el si intinde mana in fata din nou zambind fermecator.Ca sa nu cad din nou in vraja falsa a zambetului lui ma intorc cu fata spre tabla.Din nou ma inteapa cu acel creion dar nu ma intorc.Din nou si din nou.Iar ma inteapa.Inca o data.Nu mai rezit!
-Ce vrei?!!!!, urlu eu si ma intorsc cu fata la el.Toata clasa se uita acum la noi.Will cu zambetul pe buze zice:
-Cum te cheama?
Toti au inceput sa rada uitandu-se la mine.Am vazut ca si profesorul zambea.O nu... Acum o sa fiu ciudata din liceu.Mi-am lasat capul in jos , acum fiind cu spatele la Will.Ceilalti inca radeau cand eu imi doream sa intru in pamant.Pe parcursul orei Will m-a m-ai intepat dar eu nu ma miscam deloc.Clopotelul s-a sunat si am asteptat sa iasa toti din laborator.Ma ridic in picioare si plec spre usa.Cand vroiam sa trec pragul Will s-a pus in fata mea blocand iesirea.Din nou zambea.Imi lasi privirea in jos, trista.Acum eram o ciudata in ochii tuturor.Cu o mana ma prinde de barbie si ma face sa il privesc in ochi.Fac un pas in spate ca sa nu mai simt  atingerea lu:
-Lasa-ma in pace!
-Nu ti-am facut nimic.Vreau sa stiu cum te cheama.
-Si eu nu vreau sa iti spun!, ii spun eu cu raceala si incerc sa plec pe usa dar isi pune un brat in fata mea si ma opreste.
-Atunci eu nu vreau sa te las sa pleci.
Se apropie putin de mine zambind.O nu... nu din nou acel zambet....am vrut sa il evit dar prea tarziu.

                                                                   Va urma

31 comments:

  1. nuuuuuuuu, asa scurt? dar imi place... vezi, si zici de mine ca sunt rea? citez "Sa nu i pot rezista?Ba pot!Si o sa i-o demonstrez.". asta e orgoliu, denisa! :))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dar pana la urma nu o sa-i reziste , te asigur!
      Deci nici tu nu poti spune toata viata nu la toti baietii.

      Delete
  2. Un print cu un zambet fermecator!Ce norocoasa!
    Un capitol minunat!Astept next!:*:*

    ReplyDelete
  3. totusi eu vreau sa-i ami reziste...adika sa-l mai lase sa astepte...si dak e printz ce???trebuie sa lupte pt ce vrea...
    hai cu nextul

    ReplyDelete
  4. Sunt curioasă ce se va-ntâmpla mai departeee;x
    Super partea aceasta :)

    ReplyDelete
  5. Frumos ...astept continuarea !
    Iubesc aceasta poveste :x

    ReplyDelete
  6. Cred ca i-a facut vanatai fetei de la atatea intepaturi=)).
    Asa Amy nu te lasa. Lupta...!!!!
    Si William, nu ne mai zambi atata .....:))

    ReplyDelete
  7. O sa ma ocup maine de asta:d

    ReplyDelete
  8. Uuu! :>
    Fata din poza e ea? E draguuuta :D.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Poate fi daca vrei tu:d
      Eu nu pun poze cu ei.

      Delete
  9. Ce insistent e. :)) mi-a placut mult.<3

    ReplyDelete
  10. Ai o leapşă la mine pe blog:
    http://gandurileunuipatratel.blogspot.com/
    :)

    ReplyDelete
  11. Amy..ai mult de indurat cu printsishoru' asta a tau;)). Uh nu il vrei..dar e te cam vrea:))..asa ca lupta fetitsa;).

    ReplyDelete
  12. pfff...furori face printisoul acesta printre fetele din liceu...
    saraca amy....are ceva de lucru cu el...
    sunt curioasa daca o sa-l cuminteasca pana la urma...
    hhmmmm...:D..:X...:*

    ReplyDelete
  13. ei, ei chiar nataflet baiat:))
    eu i-as fi tras un sut in fund:D

    ReplyDelete
  14. Tare!Imi place povestea asta si trebuie sa recunosc ca mi se pare mai interesanta decat ultima.
    Imi pare foarte rau ca nu ti-am mai lasat un comentariu de atata timp.Scuze!!!
    Sper sa poti sa postezi continuarea repede!:X:X:X
    :*:*:*

    ReplyDelete

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...