Wednesday, March 14, 2012

Suflet pe drumuri

Mi-am pierdut sufletul.Mi-am pierdut sufletul pe un drum negru plin de praf si uscat.Un drum pustiu.Un drum ce nu are inceput nici capat.Un drum care primeste toate sufletele indiferent cum sunt ele, bune sau rele.Te-am pierdut dragul meu suflet.Acum stai si colinzi drumurile noaptea tarziu cand afara ploua si e frig.Ma simt goala fara tine.Am un gol imens in mine ce nu poate fi astupat de nimic.Nu mai am suflet... nu mai am dorinta de a trai.Sufletul meu e in cautarea unui nou necunoscut.... Un necunoscut ce ii poate aduce fericirea meritata sau nemeritata sau un necunoscut ce ii poate aduce mai multa raceala, ploaie,striga de disperare... Sufletul meu , vrei sa stai pe drumuri cat mai departe de sufletele din jurul tau, acele suflete care sunt sau nu rele... poate sunt bune sufletul meu dar stiu ca datorita lor tu nu poti zambii.Si eu as vrea sa dau timpul inapoii si sa sterg tot.Da sa sterg tot dar sa nu mai introduc unele suflete in viata mea.Imi pare rau sulfetul meu dar asta nu se poate.Continua sa colinzi pe drum, eu sunt aici... aici.... nicaieri... pentru totdeauna.

26 comments:

  1. Pe parcursu vietii ne pierdem de cateva ori sufletul. important este sa stim sa-l aducem inapoi.

    ReplyDelete
  2. Sufletul aceasta trebuie sa-si gaseasca si linistea.

    ReplyDelete
  3. Iti doresc sa.ti gasesti sufletul,dar trebuie doar sa crezi!Foarte frumos<3!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nu mai vreau sa il gasesc.Il las sa umble el pe drumuri.

      Delete
  4. Poate ca o sa se intoarca singur inapoi.Nu e nicaieri mai bine ca"acasa":)

    ReplyDelete
  5. Daca nu vrei tu sa'l gasesti...o sa te gaseasca el odata si odata:p si tot nu o sa scapi de el:p:d

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nu vreau sa scap, eu o sa il astept daca o sa vrea sa vina, daca nu... asta e

      Delete
  6. ce frumos e vopsita tipa din poza :)))
    nu ma bate, eu mereu ma leg de pozele tale :d

    ReplyDelete
  7. toti oamenii au suflet, tu te-ai pierdut pe tine, nu sufletul tau.
    trebuie sa te regasesti.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Si daca nu fac asta ce se intampla?Nimic.Nu se va schimba nimic.

      Delete
  8. Încearcă să îl aduci înapoi pe drumul cel bun..!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Stiu ca incerc degeaba deci mai bine nu.

      Delete
  9. O sa iti regasesti cu adevarat sufletul intr-o zi :). Si-o sa fii foarte fericita! :D

    ReplyDelete
  10. Cu siguranta se va intoarce..Nu ii trebuie decat putin timp :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. E bine ca tu esti sigura dar eu sunt exact opusul.

      Delete
  11. Been there done that! :| Sufletul meu nu s-a intors nici acum... poate intr-o zi...

    ReplyDelete
  12. Deşi e frumos scris, în acelaşi timp este zguduitor , pentru că sunt gânduri şi sentimente ieşite dintr-un subconştient, care îşi scoate colţii ascuţiţi din când în când să macine, să zgârâie şi să muşte în adâncul conştiinţei...deşi sunt convinsă că eşti o fire realistă şi optimistă de cele mai multe ori, aceste rânduri mă fac să mă gândesc că există o latură a sufletului tău, pe care ţi-o vezi foarte rar, dar când o vezi, te doare şi ai vrea să te afli în altă extremă, undeva între viaţă şi moarte. Adică ai vrea să nu mai existi, să nu mai fi, dar în acelaşi timp cauţi o lumină care să te ghideze pentru a te întoarce înapoi, pe Pământ, printre oameni, printre cei dragi ţie şi la viaţă.Denisa de la un timp esti trista...si nu este bine,vreau sa te vad altfel.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Eu reprezint negativistul.Niciodata nu am fot optimista si nu o sa incep acum.Si eu imi doresc sa nu exit dar se pare ca nimeni nu primeste ce isi doreste.

      Delete
  13. Toti avem suflet si nu putem scapa de el cand vrem noi, defapt niciodata nu putem scapa de el .
    Denisa, in ultimul comm in care i-ai raspuns ,,gabriellei" : nu reprezinti negativismul.Spui anumite lucruri si ti le atribui degeaba.Iti atribui lucruri negative pe care nu le ai , iar aceste lucru au doar un efect de amplificare al durerii si al suferintei . Te-am rugat sa nu mai faci asta...

    ReplyDelete
    Replies
    1. M-ai rugat si apoi m-ai aruncat la gunoi cum face toata lumea.Si ba da, mereu am fost negativista.

      Delete

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...