Friday, March 16, 2012

Inima pentru inima

O mana rece ca gheata se sparge in ochii tai
Inima colinda, merge, plange, zboara peste vai
Ploaia de vara spala amintirile si dragostea ta
Inca te mai pot primii in inima mea

Trecutul neuitat nu m-a lasa sa te uit,
Pot sa simt ca ai sufletul unui indragostit.
Pot sa simt ca eu nu fac parte din viata ta,
Dar legaturile nu tin asa.

Plus cu minus se atrag dar nu se potrivesc,
Dar nici eu nu te mai doresc.
Un zambet mic strecurat cu blandete,
Ce tie iti poate aduce o inima din tristete.

In viata nu iese cum te astepti, cum vrei, cand vrei,
Tot timpul vor fi acolo sa te darame, tot timpul vor fi ei.
Priveste cerul si spune-mi ca ma vezi,
Te rog nu te mai uita la cea cu ochii verzi.
Eu sunt inca aici chiar daca tu nu ma crezi.

Nu am uitat ce simt , nu am uitat cine esti.
Din viata noastra se mai pot scrie povesti.
Poti sa am consideri inca a ta,
Promit ca niciodata nu te voi ignora
Dar din dragostea mea nu iti mai pot da...

18 comments:

  1. "In viata nu iese cum te astepti, cum vrei, cand vrei,
    Tot timpul vor fi acolo sa te darame, tot timpul vor fi ei." ...frumoase versuri Denisa...felicitari.

    ReplyDelete
  2. Cat de frumos ! Uneori sentimentele sunt mai puternice decat vointa noastra !

    ReplyDelete
    Replies
    1. In acele momente facem cele mai multe greseli.

      Delete
  3. Ma bucur ca nu ii mai dai din dragostea ta..
    Fii tare,Denisa!
    Nu lasa pe nimeni sa te calce in picioare!
    Nu astepta de la nimeni nimic.Doar...fii fericita!
    Atat:* Pentru ca stiu ca o meriti:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nu i-o mai dau dar nu sunt tare.Nu sunt deloc tare.

      Delete
  4. Minunate versuri..pacat ca nu au si o incheiere mai fericita.:\

    ReplyDelete
    Replies
    1. Niciodata nu o sa fie vreo incheiere fericita.Eu nu am finaluri fericite.

      Delete
  5. Cât de romantică este această poezie!:x

    ReplyDelete
  6. wauuuu ce draguta e poezia, si mi se potriveste ultima strofa :0. mai vrem mai vrem !! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Multumesc:d
      Dar depinde de starea pe care o am :-??
      Nu stiu daca mai pot scrie:d

      Delete

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...