Tuesday, March 27, 2012

Lepse!

 Am primit mai multe lepse doar ca nu am timp sa le fac, insa acum la ora asta tarzie mi-am facut timp.Imi cer scuze pentru ca le fac asa de tarziu dar timpul nu ma lasa sa fac tot ce vreau.
Aceasta leapasa este de la Patratel.
1. Sinceritate- A spune mereu adevarul chiar daca acesta doare sau nu.Fiind sincer poti ajunge urat de multa lume.
2. Respect- E un sentiment adus de admiratia pentru o anumita persoana.
3. Ascultarea- Poti asculta cu mintea sau poti asculta cu sufletul.
4. Onestitatea- A fi mereu cinstit.Asta iti poate aduce lucuri bune.
5. Moralitatea-(Imi pare rau dar aici chiar nu am ce spune...)
6. Identitatea-Fi original, sau creaza-ti un stil propriu din mai multe stiluri dar intotdeauna fi cum te simti tu mai bine.
7. Disciplina-Unii vor sa ne invete cum sa ne comportam dar defapt ei sunt cei care au nevoie mai mare de disciplina decat noi.
8. Încrederea- Ai incredere in cel mai apropiat prieten dar nu uita ca si el te poate dezamagi.
9.Nonşalanţa- Uita-te la tine si lasa-i pe ceilalti.Daca lor nu le pasa de tine, nu trebuie sa suferi.
10. Calmul-Ceva ce poate controla toate sentimentele.Prin calm poti realiza multe.


Aceasta leapsa este de la Zdwuby
Daca eram un anotimp…eram vara
Daca eram o luna…eram aprilie
Daca eram o zi a saptamanii…eram miercuri
Daca eram o parte a zilei…eram noaptea
Daca eram o virtute…eram increderea
Daca eram o planeta…eram Terra
Daca eram un lichid…eram apa
Daca eram o stare a vremii…eram soare
Daca eram un instrument…eram flaut
Daca eram un sentiment…eram fericirea
Daca eram un gest…eram un pupic
Daca eram un sunet…eram o picatura de ploaie care a cazut pe strada
Daca eram un cantec…eram"Ultima ploaie"
Daca eram un simbol…eram semnul infinitului
Daca eram un oras…eram Timisoara
Daca eram un gust…eram dulce
Daca eram o aroma…eram ciocolata
Daca eram o culoare…eram mov
Daca eram o parte a corpului…eram un ochi
Daca eram un drog…era ciocolata
Daca eram un accesoriu…eram o bratara
Daca eram un produs de machiaj…eram rimel
Daca eram o materie…eram materia...
Daca eram un personaj de desene animate eram…Femeia minune
Daca eram o forma…eram un cerc
Daca eram un numar…eram 81
Daca eram o masina…eram o limuzina
Daca eram o haina…eram o esarfa


5 comments:

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...