Thursday, March 8, 2012

Leapsa dorintelor neindeplinite

 Am primit o leapsa de la Aniela Deby
Eu in cazul meu as vrea sa spun:Leapsa dorintelor neindeplinite si nemaivrute. 
Trebuie sa spuneti macar 3 dorinte:d

1.Sa scriu o carte.Mereu mi-a placut sa scriu povesti si mi-a placut ce scriam dar chiar daca aceasta dorinta se mai poate indeplinii sincer eu nu mai vreau asta.Daca o sa scriu o carte sau nu imi e tot una.


2.Sa am pe cineva... asta e o dorinta mai delicata sau era.Azi nu mai e o dorinta si nu cred ca va mai fi vreodata.Stiu ca mi-am dorit enorm de mult pe cineva special dar daca nu am putut avea asta e.Am invatat sa nu ma plang.Acum nu mai vreau pe nimeni.Imi e bine doar cu mine.

3.Sa devin doctor.Aceasta dorinta era a treaia pe lista mea insa in urma cu doua, trei zile am modificat lista dorintelor.Tot ce imi doresc acum e sa fiu fericita si nimic mai mult.Acum nu mai vreau nimic infara de fericire.Nu imi doresc nimic de la viata mea.Sunt in voia sortii...

Acum cu ocazia zilei fetelor, 8 Martie vreau sa dau unor fete speciale aceasta leapsa.Nu e una prea vesela pentru mine dar pentru voi poate fi >:d< Acele persoane sunt:
Lavi H.
Luli
Sweet Lemon
Diverse
Gabriella
C.L.M.
Andreea
Raisa
Sorana
Nymphetamine
Roxy
Patratel
Dudus
Maddie
Denisa Irina

La multi ani tuturor fetelor>:D< .Aveti si aceasta imagine de la mine.               

30 comments:

  1. Esti prea duuuulce >:D< LA multi ani si mersi de leapsa, te iubesc!:*

    ReplyDelete
  2. primim si poza sau cum?:D
    multumesc pentru leapsa :)

    ReplyDelete
  3. La Multi Ani! si tie scumpa :* sper sa ti se indeplineasca aceste dorinte,le meriti >:D< ..si multumesc mult pentru leapsa,am sa o completez.:* Multa fericire iti doresc!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Eu nu mai vreau aceste dorinte:d
      Cu placere>:D<

      Delete
  4. Multumesc pt. leapsa:) sa stii ca nu e bine sa te lasi in voia sortii :(


    La multi ani!:D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Poate nu e bine dar nu mai vreau sa imi doresc nimic:d

      Delete
  5. Multumesc. O voi onora cat de repede :D. La multi ani si tie! :*

    ReplyDelete
  6. La multi ani si tie:*! Primavara fericita...iar daca te vei lasa in voia sortii, ai grija sa nu te pierzi pe drumul vietii;).

    ReplyDelete
    Replies
    1. O sa am grija:*
      Multumesc la fel si tie>:D<

      Delete
  7. Multumesc, la multi ani si tie! :* te pup. O sa fac si eu leapsa :-?

    ReplyDelete
  8. Buna seara Denisa...multumesc pentru leapsa si promit ca maine am sa ma ocup de ea.Cu ocazia acestei zile superbe de 8 Martie iti doresc multa sanatate,noroc in viata iar visele tale sa se indeplineasca.

    ReplyDelete
  9. Lasa Deni:*Ca tot ceea ce iti doresti vei primi,stai linistita:X:*Pupicioi mari mari:>numai pentru tine

    ReplyDelete
    Replies
    1. Asta e bine pentru ca acum nu mai vreau nimic:))

      Delete
  10. Iti multumesc mult pentru leapsa ! :*
    La multi ani >:D< !

    ReplyDelete
  11. Gata buna mea prietena virtuala Denisa...mi-am facut datoria fata de tine...imi cer scuze trebuia sa ma tin de promisiune de ieri...dar m-a luat valul si am abordat alt subiect.Sa ai o seara frumoasa si linistita.

    ReplyDelete

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...