Wednesday, March 28, 2012

Leapsa

Am primit de la Zdwuby si de la Aniela Deby.E o leapsa muzicala.
1. Care este solistul vostru favorit din Romania? Dar din strainatate?
 Florin Chilian. Enrique Iglesias.
2. Care este trupa favorita de la noi? Dar din afara?
  Voltaj. - - - - 

3. Care vi se pare a fi de-a lungul timpului cea mai slaba (ca sa nu zic proasta) trupa muzicala de la noi? Dar din afara?
 Habar nu am.

4. Ati fost vreodata fanul vreunei trupe? Daca da, al carei trupe? Povestiti un pic despre ceea ce insemna pentru voi sa va numiti fan adevarat.
 Nu am fost si nici nu o sa fiu.

5. Enumerati 3 trupe de la noi care v-au facut sa simtiti tineretea, distractia, buna dispozitie, s.a.(in afara de trupa preferata).
  Nici o trupa muzica nu m-a facut sa ma simt asa.

6. O trupa care a evoluat si inca nu a “murit” de la origini pana in prezent…
  Voltaj.

7. Care este ultima melodie pe care ati ascultat-o?
  Este strict secret.
8. La ce concert ati fost ultima data? Al carei trupe?
- - - - - -

9. Ce artist strain v-ar placea sa mai concerteze in Romania? (in afara de cel preferat).
Jenifer Lopez.
10. “Fredonati” (scriind) o piesa care va vine acum in minte! 
Acum chiar nu imi vine nimic in minte.
Leapsa poate sa o ia cine vrea dar in special:
Categories:

14 comments:

  1. Interesant. Şi mie îmi place Voltaj, îmi aduce aminte că trăiesc în România!

    ReplyDelete
  2. Multumesc mult pentru leaspa am sa o completez!>:D< Voltaj e si una dintre formatiile mele preferate.

    ReplyDelete
  3. Voltaj rules :x;)) imi place muzica care o asculti:d

    ReplyDelete
  4. O sa o fac cu placere asta pentru ca iubesc muzica! <3

    ReplyDelete
  5. Dragute raspunsuri :>.
    I miss you:D

    ReplyDelete
  6. Doar acum am vazut ca ai facut si leapsa asta:>Imi plac genurile tale muzicale:D

    ReplyDelete

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...