Monday, March 5, 2012

O culoare

O culoare zboara in intregul univers,
Negrul apare si se asterne intr-un vers,
Doua inimi bat precum una la nesfarsit
Iubirea poate tine un infinit.

Lacrimile le-am inlocuit cu zambete din dragoste,
In par mi-am pus doar flori albastre.
Nuante rosii izvorasc de pe buzele mele,
Ating apa doar cu ele.

Visez la zilele de vara in care eram doar eu,
In clipele de liniste meditam cu greu...
O culoare schimba soarta intregului univers,
Cum dragostea schimba lumea ce se asterne intr-un vers.

19 comments:

  1. Frumos! Intr'adevar, culoarea si dragostea pot schimba multe:).

    ReplyDelete
  2. Frumos spus:x taota poezia e frumoasa, dar mi'au intrat la corason mai adang 2 versuri
    "O culoare schimba soarta intregului univers,
    Cum dragostea schimba lumea ce se asterne intr-un vers"
    :x

    ReplyDelete
  3. pui niste poze atat de sentimentale.

    ReplyDelete
  4. Ma bucur mult sa citesc o poezie atat de frumoasa si sa te vad fericita :* !

    ReplyDelete
  5. Culorile calde si dragoastea se impletesc minunat...

    ReplyDelete

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...