Saturday, March 10, 2012

Imi e dor?

Daca iti spun  ca mi-e dor de tine ma crezi?Cum ai putea sa crezi asta cand nici eu nu mai cred asa ceva.Cred ca a disparut tot.Tot ce insemna ca te iubesc...
Nu renunt... am zis asta mai demult si acum cateva zile am vazut acel post.Poate pot spune ca am incercat din nou dar... nu mai era nimic special.Nu mai este magie.Acel sentiment care face orice lucru neinsemnat sa fie unul grozav.Magia facea ca totul sa fie minunat si tot prin ea puteam sa trec usor peste tot raul pe care mi-l faceai.Nu vreau sa cred ca era iubire...Nu.. Iubire?Pentru tine?.. pot sa pacalesc pe cine vreau dar nu si pe mine.Nu pot nega... nu pot spune ca te urasc... dar pot spune ca o sa fie bine.Voi face tot posibilul sa fie bine.Sper ca si la tine sa fie bine.Ai ramas cineva ca nimeni altul in ochii mei dar nu mai e ce a fost.

27 comments:

  1. E bine daca reusesti sa treci peste:)

    ReplyDelete
  2. Ai dreptate : Nimic nu mai e ca la inceput !

    ReplyDelete
  3. Woai tu Deni,si mie imi e un dor de "al meu Adi"...:)))Dar cine,crezi ca crede?:)))Nimeni!:D:*Asa ca nu fi trista,treci peste..Toata lumea are perioade grele in viata:)Te pupik si Gby!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sa trec peste.Asta incerc de mult sa fac:d

      Delete
    2. Crede-ma ca si viata mea amoroasa,e praf:))Si daca ai sti cate mi s-au intamplat in ultima vreme...referitor la el,cred ca nu ar merita sa mai fim impreuna.Dar nu conteaza...eu ma descarc repede ca sunt o fire emotiva,si incerc sa o iau intotdeuna de la 0..
      Oricum toate pleaca,asa cum au venit...si vor venii altele mai grele!Iubirea doare,scumpa mea:*Si chiar nici eu nu am stiut asta...

      Delete
  4. Eu greu sa incerci sa faci lucrurile sa mearga atunci cand nu mai merg. Si doare. Asa ca mai bine le lasi sa treaca :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. O sa le las sa faca ce vor.Nu ma mai intereseaza:-j

      Delete
  5. Altcineva va sti sa aprecieze ,ce el nu a facut! :)..si asa vei putea reusi si tu sa treci peste.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dar pana atunci ma descurc de una singura.:)

      Delete
  6. Tot trebuia să se termine odată şi odată!Gata,ai pus punct:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Am pus punct... de multe ori am mai facut asta dar de fiecare data l-am sters.

      Delete
  7. Niciodata nu vei reusi sa te minti pe tine, indiferent daca reusesti sau nu sa-i minti pe ceilalti.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nu pot sa ma mint dar pot sa neg adevarul.

      Delete
  8. Cunosc sentimentul..Si uneori poate este mai bine asa.Pentru ce sa ne mintim?Pentru a nu parea slabe in ochii celorlalti?Cu sentimentele noastre cum ramane?!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sentimentele noastre sunt calcate in picioare de unii baieti.

      Delete
    2. Pai ..daca eu pot fi indiferenti putem si fi noi cu putina vointa.

      Delete
    3. Putem dar e mai greu... cel putin in cazul meu.

      Delete
  9. Lasa ca o sa treaca...viata merge inainte.

    ReplyDelete
  10. Nu renunta.Lupta pana la sfarsit.:*

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sfarsitul a fost de mult dar eu l-am prelungit...

      Delete

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...