Thursday, March 29, 2012

Vise 8

-Plec...
-Unde?intreb eu fiind ocupata cu telefonul meu.
-Nu vrei sa sti unde.
-Oricum aflu, asa ca spune, ii zic eu si ma uit la fata lui.
-Ma mut.
Hm... se muta.Ciudat dar nu s-a trezit nimic in mine.Ceva de genul suparare sau altceva.Eram indiferenta.Foarte ciudat...
-Unde?
-In alta tara si nu cred ca ma mai intorc.
-Nici in vacante?
-Nu, nu prea vreau sa mai vin aici...
-E alegerea ta, ii zic eu si din nou fac ceva pe telefon.
-Nu esti suparata?intreaba el dupa cateva minute.Ar fi frumos sa ii zic ca sunt dar nu pot sa mint.Nu sunt.Poate pentru ca niciodata nu am insemnat prea mult pentru el.Stiam ca incerca mereu sa fie dragut dar de cand i-am zis ca il plac eram ca un ghimpe pentru el.Recunosc a fost vina mea.M-am atasat prea mult si am vrut prea mult sa fie al meu.Am stricat tot prin asta dar daca pleaca voi uita ca exista.
-D.?
-Cum?intreb eu trezita din ganduri.
-O sa fi suparata?
-Nu.Ar trebui?
Ma uit la el zambind.Ma simteam perfect normal.Ca pleca sau nu imi era tot una.Defapt e mai bine ca pleca.Oricum nu mai avea ce distruge din mine.Dar chiar daca l-am lasat sa faca asta acum ca nu mai exista incep sa ma recuperez.Nu mai am nici un vis...
                                                               Sfarsit
P.s. cam asta a fost tot.Nu planuiam ca aceste vise sa aiba sfarsit dar viata nu a fost deacord cu mine.

32 comments:

  1. Replies
    1. Daca o sa vina e bine daca nu, tot e bine;))

      Delete
  2. Hmm... visele nu au niciodata un sfarsit. Asa ca sunt sigura ca va exista un fel de... "volumul 2" :)) :*

    ReplyDelete
    Replies
    1. Eu cred ca au dar daca o sa fie volumul doi te asigur ca voi veti sti:x

      Delete
  3. Mmm... interesant sfarsit, dar imi placeau Visele! fara ele nu ti-as fi descoperit blogul! :p

    ReplyDelete
  4. Bine ca s-a terminat si poate nu vei mai suferi :d.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Poate... dar in mare parte voi face eu sa nu mai sufar;))

      Delete
  5. Avem momente cand credem ca nu mai putem visa, dar cu prima ocazie cand ni se iveste o raza, visam fara sa ne dam seama >:D<

    ReplyDelete
  6. Fara vise...trist:*Sper sa faci alta poveste in curand:d

    ReplyDelete
  7. Interesanta ideea .....interesant si blogul ... bravo :)

    ReplyDelete
  8. Poate ca e mai bine asa :) ..ca sa poti trece peste...dar vise se vor ivi ele iar si iar. :D

    ReplyDelete
  9. Vise:D:) hai cu alte vise:D realitatea sucks :D

    ReplyDelete
  10. cred k ar trebuii sa existe si sezonul 2 vise...sincer...
    imi place ideea asta a ta cu visele...e chiar foarte interesanta...:D
    si imi cer scuze ca nu s-a postat celalalt comm...:|

    ReplyDelete
    Replies
    1. Cum am spus nu e nimic:d
      Mereu am zis mai bine mai tarziu decat niciodata.

      Delete
  11. Imi pare intr.un fel rau ca s.a terminat asa...dar uneori viata nu e cum vrem noi.
    :*.

    ReplyDelete

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...