Wednesday, March 21, 2012

Printul neperfect-Cap.3

M-am uitat cateva secunde dupa ea apoi am plecat si eu in partea opusa.Langa usa de la clasa unde aveam ora acum statea nimeni alta decat Allexis.O blonda frumoasa datorita cosmeticelor.Intr-un fel noi doi suntem, impreuna.Cel putin ea asa zice in timp ce eu mai am doua fete preferate.Se uita la mine, zambeste apoi cand ajung aproape de ea isi pune mainile in jurul gatului meu.
-Te-am sunat azi dimineata.De ce nu ai raspuns?intreaba ea cu zambetul ei siret.Nu puteam sa scap de ea decat printr-un mod.Imi pun mainile pe spatele ei si o lipesc de mine:
-Stiu ce vrei asa ca sa nu o mai lungim, ii zic eu iar ea zambeste si mai tare si isi lipeste buzele de ale mele.
-Va rog frumos tinerilor!Asta nu e bar!, se aude vocea nervoasa a profesoarei de chimie, Suntem la scoala!Controlati-va!
Am oprit sarutul si amandoi am intrat pe rand in clasa urmati de doamna profesoara care se uita cu o privire de leoaica la noi.Allexis se aseaza langa al doilea baiat cel mai popular, primul fiind eu sperand ca ma face gelos.Fata asta chiar nu stie ce e in mintea mea.Zambesc si ma duc pe randul de la geam.Imi pun mainile pe o banca si ii zic celui care statea aici:
-Asta e locul meu.Sterge-o!.Speriat isi ia repede toate cartile si merge in ultima banca lasand un scaun gol langa una din fetele mele preferate pe nume Deizi.Mereu avea o privire foarte blanda.Era ca un inger.Ii ajuta pe toti cei care aveau nevoie.Ma uit la ea si zambesc, ea se uita la mine apoi spune:
-Nu a fost prea frumos.
-Vroiai sa stai cu fraierul ala si nu cu iubitul tau?
-Nu suntem impreuna, spune ea si isi muta privirea in carte.Cu o mana isi sprijina capul iar cu cealalta scria.Eu admiram cum lumina soarelui ii facea parul sa sclipeasca.
-Ar trebui sa scri.
-Sti ca eu nu scriu niciodata si nici tu nu ar trebui, ii spun eu si ii iau pixul din mana.Ea se uita la mine serioasa si sopteste incet ca doamana profesoara sa nu auda:
-Da-mi-l inapoi Will.
-Daca ma saruti.
-Suntem in ora.Nu pot sa te sarut.
-Dar dupa ora faci asta daca iti dau pixul?
Se uita la mine serioasa.Singura asemanare intre ea si Allexis e ca amandoua ma plac dar in rest Allexis e indrazneata si nu ii pasa unde se afla atata timp cat e cu un baiat de care ii place iar Deizi se teme sa ne sarutam si in baie.Amandou stiu ca eu nu pot sa am o singura relatie si se pare ca nu le deranjeaza.
-Bine, da-mi pixul, spune ea si eu zambesc apoi zic cu voce tare:
-Nu ti-l dau.
-Will!
-Tinerilor!din nou se aude vocea enervanta a profei de chimie.Amandoi ne uitam la ea asteptand sa ne zica ceva:
-Amndoi la director acum!
Am iesit pe usa iar Deizi era in urma mea.Dupa ce am ajuns putin mai departe de clasa ea se opreste si cu o privire nervoasa spune:
-E vina ta!
-Ba nu.E a ta.Esti prea frumoasa.
Ii prind barbia cu o mana si zambesc smecher.Ea se calmeaza si zambeste si ea apoi buzele mele au aterizat pe gura ei.
                                                                          Va urma

28 comments:

  1. :X...ahh...al naibi de cuceritor e printul acesta...:X:X
    nush c naiba avem noi fetele ca ne plac baietii astia mai rai...pfff...
    un capitol :X:X:X:X

    ReplyDelete
    Replies
    1. Se spune ca fetele cuminti sunt innebunite dupa baietii rai:))

      Delete
  2. Hmm... cam fustangiu printul nostru. Se vede ca nu e deloc perfect x_x

    ReplyDelete
  3. Imi place ;x. Abea astept continuarea ,sunt asa entuziasmata8->.

    ReplyDelete
  4. cam ingamfat baiatul....si alea doua proaste...nu vad ca le invarteste pe degete???sper ca vei posta repede;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nu sunt proaste:d
      Doar vor sa fie cu un print.

      Delete
  5. interesant :-? ..vreau si urmatoarea parte car de curand :D

    ReplyDelete
  6. Mi-a placut mult :x sunt sigura ca eroina noastra il va schimba mult pe printisor. ;))

    ReplyDelete
  7. E interesant capitolul acesta!
    Abia aştept să văd ce se va mai întâmpla...

    ReplyDelete
  8. Frumos.Abia astept continuarea !

    ReplyDelete
  9. Imi place povestea...astept urmarea.

    ReplyDelete
  10. Print, nu se numeste cel care e de vita nobila. El e de fapt un baiat care stie cum sa se comporte cu o fata. Totusi, William, ia zi-ne si noua: Nu-i asa ca eroina noastra ti-a furat inima de la inceput?

    ReplyDelete
  11. Frumos..imi place:X..astept next:*.

    ReplyDelete
  12. Imi place mult!Ma duc la next!:*:*

    ReplyDelete

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...