Sunday, December 30, 2012

Leapsa si premiu

O alta leapsa si un alt premiu!
De data aceasta am avut o surpriza foarte placuta pentru ca am primit un premiu superb de la o persoana pe care nu o stiam pana acum dar care pare foarte de treaba.:d Ea este Lawynush. Multumesc foarte mult! >:D<
Mai intai iata premiul.
Acum, iata si leapsa care este putin ciudata asa cum a zis  Lawynush .

1.Alege orice melodie, coloreaza cuvantul/versul care crezi ca te reprezinta.
They say I'm young
But my purpose is the inspiration of a nation innovation
Til I change the talk into a conversation
I'm like a doctor and my patients are anxiously waiting
Healing all the hating
That faking in the paper chasin
It's hard to live up to these expectations that I'm facing
And gave the admiration of an older generation
That's why I'm pacing back and forth contemplating
Meditating how to use what I've been taught as a positive force

Oh! (Oh!)
This is who I am
I wish you'd understand
It's time to set me free
My Guardian Angel
No! (No!)
No matter what I do
I'm still a part of you
I hope you'll always be
My Guardian Angel
(Melodia este mai lunga dar eu am pus doar atat)
Nu zic ca ma reprezinta, nu stiu o melodie care sa ma reprezinte insa acel vers colorat face parte din o mare dorinta de a mea.
 2.Care e ultima carte citita in 2012?Dar prima?
Ultima se numeste Pe cuvant de spioana dar prima chiar nu stiu care e pentru ca eu citesc foarte multe carti.
3.Descrie anul 2012 intr-un cuvant.( Binee...maxim 3)
Mult rau.
4.Cel mai frumos moment trait in 2012
Nu am considerat nici un moment cel mai frumos in acest an.
5.Pufuleti sau pufarine?
Pufarine:x
Le iubesc la nebunie :x
6.To 5 filme vizionate in 2012
Nu prea am vazut filme, am citit carti ;))
7.Care este blogul pe care l-ai vizitat cel mai des?
Cred ca  Sweet Lemon.
8.Ce astepti de la 2013?
Un el mai special.

Cam asta a fost leapsa pe care a trebuit sa o fac eu.


Acum leapsa facuta de mine la intrebarile careia trebuie sa raspundeti voi:
1.Scrie prenumele tau invers.
2.Spune ce culoare au ochii unui baiat din viata ta ( mai special sau nu, nu conteaza)
3.Este vreo carte pe care ai vrea sa o citesti?Daca da care?
4.Care e autorul/autoarea ta preferata?
5.Ai spus vreodata cuiva ca il/o urasti?
6.Ai prefera sa citesti o poveste paranormala sau normala?
7.Ce fel de carti citesti?
Doar pe aceasta leapsa trebuie sa o completati voi cei care detineti urmatoarele bloguri:
http://inimadeprintesa.blogspot.ro/
http://viziunidinviata.blogspot.ro/
http://zjustwords.blogspot.ro/
http://sometimesafantasy13.blogspot.ro/
http://looveyoumore.blogspot.ro/
http://pooh-dreams-roxy.blogspot.ro/
http://ciprian-enciu.blogspot.ro/
http://ta-ever.blogspot.ro/
 Cateva reguli care sunt foarte importante in aceasta leapsa.
1.Trebuie sa pui poza de mai sus pe blogul tau.

2.Trebuie sa raspunzi sincer la intrebarile puse de mine.
3.Dupa ce ai completat aceasta leapsa trebuie sa faci tu una noua pentru blogurile nominalizate de tine pentru Blog of the year 2012. P.s. leapsa trebuie sa contina7 intrebari.
4.Leapsa trebuie sa o dai mai departe la minim 5 persoane.
Cam asta a fost tot.:)
Insa eu trebuie sa va mai zic ceva:))
Stiu ca suntem in vacanta dar mai stiu si ca majoritatea nu au timp, mai ales acum, asa ca  daca nu puteti/nu vreti nu trebuie sa faceti leapsa. Stiti ca eu nu ma supar:X
A daaa, era sa uit.Am pus putine persoane insa daca doreste cineva sa preia aceasta leapsa este invitatul/invitata mea.
O seara frumoasa >:D<
Categories: ,

7 comments:

  1. multumesc frumos pentru leapsa.am preluat-o, dar nu am reusit sa scriu si eu una...
    sper intr-una din zilele astea sa am timp.
    :*:*:*
    >:D<

    ReplyDelete
  2. Congratulations!:* Să ai un An Nou fericit!:)

    ReplyDelete
  3. Eu o sa'ti raspund aici la intrebari (sper ca nu te superi:d :o3)
    1. acular
    2. caprui
    O sa sar peste 3 4 si 7 :))
    5. La caterinca da:)) in adevaratul sens al cuvantului nu
    6. Amandoua:p

    Si acum si clasicele urari pentru ca nu prea le am, deci lipsa originalitate:)) Fie ca noul an sa'ti aduca tot ce iti doresti si sa realizezi tot ce iti propui. La multi ani :) si sa ne citim si auzim cu drag si in 2013:)

    ReplyDelete
  4. Mulțumesc mult de nominalizare!
    La întrebarea a doua, de ai pus-o? Crezi că e ceva special legat de ochi? :D ( sunt curioasă)

    Nu cred că mai reușesc să trec pe blog azi, așa că îți spun acum ce am pe inimă.

    Mulțumesc pentru postările tale, mă fac să zîmbesc sau mă pun pe gînduri de fiecare dată.
    Ești un model de viață. Și nu ștu dacă ți-am spus dar ador felul în care așezi literele pe hîrtie! :)
    An nou binecuvîntat și Dumnezeu să îți dea băiatul care e al tău atunci cînd ai nevoie!
    Te îmbrățișez cu drag! :)

    ReplyDelete
  5. Vaiii, ce dragute raspunsuri.. si intrebari. :) Daca nu te superi, as putea si eu sa fac leapsa? :S
    Sa ai un an nou mai frumos, cu mai multe bucurii alaturi de persoanele dragi!
    Xo.

    ReplyDelete
  6. am completat si eu leapsa...daca vrei sa citesti raspunsurile la intrebarile tale!!!
    http://justonelastdance-lostindr3ams.blogspot.ro/2012/12/ultimile-ganduri-din-2012primele.html

    ReplyDelete
  7. Multumesc foarte mult pentru leaspa si premiu! >:D< am sa o fac si eu acum. :*

    ReplyDelete

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...