Wednesday, November 30, 2011

O viata complicata

                                                            16
Ma uit in spate si vad ca balconul e deschis. Ma duc sa il inchid si raman cateva minute uitandu-ma la luna plina.Imi dadea senzatia ca sunt cea mai puternica de pe pamant.Ma uit in jos si observ o persoana ce statea afara.Ii simteam prezenta.Era Eas.Ma uit la el zambind.Statea asa de linistit pe banca si avea ceva in mana care sclipea in lumina lunii.O masina trece pe strada si atunci reusesc sa vad ce avea el in mana.Am mai simtit o prezenta a cuiva ce se ascundea dupa un copac dar aceasta prezenta parea malefica.Incep sa alerg repede spre usa si apoi pe scari in jos.Deschid repede usa blocului si ii vad pe ei stand unul in fata celuilalt la o distanta de cativa metri.Amandoi aveau ceva ascutit si lucios in mana.Au inceput sa mearga unul spre altul repede.Eu alerg spre ei cu ochii inchisi si strig:
-Nuuuu!!
Autorul:Cei doi se opresc in loc si se uita la Mira care alerga spre ei.Tanara ajunge intre ei si intinde mainile in lateral cu scopul de ai opri.Apoi deschide ochii si il vede pe Eas jos langa un copac iar Mark in cealalta parte tot pe jos.
Mira:Nu intelegeam cum au ajuns in acele locuri daca acum o secunda erau mult mai aproape.Se pare ca aveau lovituri pentru ca gemeau putin.Mark se ridica in picioare si spune:
-Asta ce-a mai fost?
-Mira invata sa isi foloseasca puterile.Pacat ca si le exerseaza pe noi, zice Eas si incepe sa vina spre mine.Eu ma uit serioasa la el si il intreb:
-Ce vroiati sa faceti?
-Sa ne jucam, raspunde Mark repede inainte ca Eas sa deschida gura.Ma uit nervoasa la el si aproape ca strig:
-Nu cu tine vorbeam!
In secunda urmatoare a inceput sa mi se faca somn.Ma uit la Eas si acesta spune fiind langa mine:
-Scuze dar nu vreau sa te implic in asta.
Iarasi aveam un vis.Din nou au aparut usile gri.Vroiam sa stiu daca pot sa aflu ce vorbesc Mark si Eas.Data trecuta usa m-a dus in locul unde era Eas asa ca am  deschis usa cu numele lui.Am avut dreptate.Ei erau in acelasi loc si corpul meu dormea pe banca.Cei doi aveau fetele serioase.
-Unde e Megan Mark?
-De ce ma intrebi pe mine?
-Stela a vazut-o cu tine ultima oara.
-Ii dai prea multe sarcini.Nu are timp biata fata sa se ocupe de lista ei de baieti.Mai ales de Teo, zice Mark zambind.Fata lui Eas cea serioasa se schimba intr-una nervoasa.Oare si lui ii placea de Stela sau era legat de Teo?Cei doi nu mai spuneau nimic si timpul parea ca s-a oprit.De fapt chiar asa era.Nimic nu mai misca.Din nou acele usi si incaperea alba au aparut in fata mea.
-Iti place sa asculti ce vorbesc altii?
Eu tresar si ma intorc in spate.Il vad pe Mark care statea rezamat de peretele alb si imi zambea.
-Cum ai ajuns aici?
-Una din puterile mele e sa intru in visele celorlati.Am vrut sa vad ce visezi si foarte bine am facut.
-De ce Eas si Teo nu se inteleg?
-Din cauza Stelei.Eas era indragostit de ea iar ea de Teo.Insa acum ca ai venit tu lucrurile s-au mai schimbat putin.Adevaratul razboi abia acum incepe.
                                                                    Va urma
Categories:

10 comments:

  1. uuu:> "adevaratul razboi abea acum incepe " devine si mai interesant :>:x

    ReplyDelete
  2. Ce tare:)) Mor de curiozitate:)) !!!!

    ReplyDelete
  3. Cu siguranta m-a ajutat, mai ales ca n-o fost doar o postare. Imi place foarte mult cum scri!

    ReplyDelete
  4. tie chiar iti place sa ma tii in suspans:))superb capitol debea astept urmatorul si ultima fraza e geniala<3

    ReplyDelete
  5. Tadotakii sper sa nu te superi dar chiar vroiam sa va fac curiosi :))

    ReplyDelete
  6. Goda ma bucur ca te-am ajutat :)

    ReplyDelete
  7. Sweet Lemon poate o sa mai sriu dupa amiaza sau diseara cel tarziu.

    ReplyDelete

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...