Monday, November 21, 2011

O viata complicata

                                                           11
-Cum ai intrat aici?
-Pe geam.
-Dar stau la etajul unu, Eas.
-Sti cum se spune.Cand iti doresti ceva cu adevarat se intampla.
-Si ce vrei?! intreb eu nervoasa.
-Eu am grija de tine si tu imi multumesti prin a fugii de mine si pe urma te saruti cu Mark?Nu e frumos, zice el serios.
-Vrei sa ai grija de mine?!Dar de unde sti ca m-am sarutat cu Mark?
-Doar nu credeai ca o sa te las singura cu tipul dupa care mor toate fetele.Dupa ce a plecat el de la sediu am plecat si eu dupa el.
-M-ai urmarit.Esti cumva gelos?
-Nu, nu am de ce.Oricum esti a mea.
-Sigur ca da.Pentru ca sunt o papusa si tu faci ce vrei cu mine!
-Nu e adevarat!Lasa-ma sa iti explic, spune el si se apropie de mine.Lacrimile au inceput sa curga pe obrajii mei.El ajunge langa mine si imi sterge o lacrima cu mana dar il imping si in clipa urmatoare aud o bufnitura si cand deschid ochii Eas e in cealalta parte a camerei langa un pere iar la cap avea o pata de sange.Parea mort...
-Nuuuuu!!!, am strigat cat am putut si am mers repede la el.Am rasuflat usurata cand am vazut ca respira.Totusi avea o rana din care ii curgea sange.L-am dus cu greu in camera mea si l-am pus in pat.Dupa ce mama m-a abandonat bunica m-a invatat sa imi folosesc puterile de vindecatoare.Cand bunica a murit, eu aveam 14 ani.Am locuit la o matusa din partea tatei care nu stia nimic de super-puteri.Pentru ca era o femeie normala si eu am dus o viata normala.Astfel am uitat de puterea mea de a vindeca oamenii.
Am adus apa si o carpa curata si am sters sangele de pe fata lui.Mi-am udat mana dreapta apoi am atins cu degetele rana.In secunda urmatoare apa de pe mana mea s-a facut de o culoare albastra si lovitura de la fruntea lui Eas a inceput sa se faca mai mica.I-am pus un pansament alb pentru ca lovitura inca nu s-a vindecat de tot si apoi am plecat in salon ca sa sterg pata rosie de pe perete.Nu aveam idee cum am reusit sa il izbesc pe Eas de perete.Bunica mi-a spus ca am si alte puteri dar ele vor aparea pe la 18 ani.
Daca ar fi fost aici m-ar fi ajutat.Daca mama nu ma abandona poate nu eram aici si poate Eas nu ar avea nici o rana la cap.Ma intrebam de ce nu a facut tata nimic cand mama m-a lasat la bunica pentru totdeauna.El ma iubea mult.Imi spunea ca sunt printesa lui.Ma intrebam daca isi mai aminteste de mine sau daca au o alta fata.Am hotarat sa nu ma mai gandesc la asta.Aud cum imi suna telefonul si ma duc sa vad cine e.Prietena mea cea mai buna:
-Da.
-Mira cat ma bucur sa te aud.Am o veste mare dar mai intai matusa ta vrea sa stie daca esti bine.
-Da sunt bine.
-Ok , tine-te bine pentru ca o sa lesini de fericire.Ghici.
-Am castigat la loto?
-Mai bine.Teo vine acolo.
-Poftim?Nu! In nici un caz!Spune-i sa nu vina!
-Imi pare rau dar deja a plecat.Si nu ar trebui sa iti spun asta pentru ca el vrea sa iti faca o surpriza asa ca sa te prefaci surprinsa.Bine, sa ma suni maine si sa imi spui cum a fost noaptea in acelasi pat.
-Cum?!Iar vorbesti prostii!Nu o sa dormim in acelasi pat!
-Bine cum vrei tu dar tot sub acelasi acoperis o sa fiti, spune ea si inchide telefonul.Grozav.Mai bine de atat nici ca se putea.Speram ca Teo sa ajunga greu si ca Eas sa se trezeasca repede.Nu de alta dar cum puteam sa ii explic iubitului ca un baiat  doarme in patul meu pentru ca i-am spart capul izbandu-l de perete?
                                                             Va urma
Categories:

13 comments:

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...