Sunday, November 13, 2011

O viata complicata

                                                                        4
De data asta nu am mai visat nimic.A doua zi dimineata cand m-am trezit totul parea normal.Am mers sa fac un dus si peste 10 minute m-am intors zambind dar zambetul mi-a pierit cand am vazut un buchet de trandafiri rosii.Cand m-am trezit eu nu erau pe masa.Cum au ajuns acolo daca nimeni nu a intrat in casa.Ma apropii de trandafiri si vad un bilet alb.Il iau dar unul din spinii florilor imi face degetul sa sangereze.Deschid biletul si citesc:Ai grija, sangele tau e foarte pretios si multi ar vrea sa il aiba"Nu intelegeam nimic.Ce erau toate astea?Deja eram satula de tot.Mi-am dat seama ca lucrurile se invarteau in jurul lui Eas,Megan si Mark.Nu stiam cine e Mark iar cand stateam langa Eas nu puteam sa fac nimic dar de la Megan as fi aflat usor ce se intampla aici.Ma imbrac repede, mananc ceva imi iau cartile si plec spre facultate.Cum mergeam eu asa vad in fata mea o fata imbracata cu o bluza albastra lunga.Sigur era Megan.Aceeasi bluza avea si aseara.Surprinzator azi parul ei lung, blond spre saten era desfacut.
-Hei, Megan!
-Buna Mira!
-Ce iti mai face rana?
-E bine, se vindecat repede.Nu era ceva serios, doar o zgarietura mica.
-Nu mi-ai spus cine e Mark.
-Un prieten, spune ea cu jumatate de gura si isi muta privirea in alta parte.
-Doar un prieten?
-Aaa dda.
Megan se inroseste putin si mi-am dat seama ca nu e doar un simplu prieten.Poate erau impreuna dar nu puteam sa o intreb asta, ar fi fost nepoliticos asa ca m-am gandit sa schimb subiectul:
-Am vazut ca te intelegi bine cu Eas.
-Il stiu de la gradinita.El are grija de noi.
-Noi?Cine sunt noi?
-Cei care fac parte din mag.... , spune ea si dintr-o data se opreste brusc.
-Mag ce?
-Magni....
Isi pune repede ambele maini la gura si incepe sa fuga spre facultate.Nu intelegeam ce e cu ea.Daca nu vroia sa imi spuna nu era nimic dar parca nu se putea controla.Am continuat sa merg la pas gandindu-ma intruna la ce se petrecea.Ajung la facultate si ii vad pe Megan si Eas vorbind.M-am ascuns dupa o usa prefacandu-ma ca ma uit pe panoul cu anunturi din fata mea in cazul in care m-ar fi vazut.Puteam sa aud ce spuneau:
-As vrea sa imi descopar odata puterile.Asa nu ar mai afla nimic de la mine.
-Pana atunci ar trebui sa stai departe de ea.
-Nu prea am cum din moment ce locuim in acelasi bloc.Si ar fi mult mai simplu sa ii spui cine e defapt.
-Spui asta ca sa ii iei apararea lui Mark?Iti place de el nu?
-Cum? Nu!Stai, iar mi-ai citit gandurile?
-Nu ar fi nevoie daca mi-ai spune mai multe.
-Trebuie sa ii spui Mirei adevarul.
Acum eram si mai curioasa.Asta era sansa mea sa aflu ce se intampla.
-Ce adevar?
Timp de cateva secunde amandoi se uitau uimiti la mine apoi Eas spune:
-Aaa... ca esti frumoasa?
-Poate tu ai chef de glume dar eu vorbesc serios.Deja m-am saturat!.Bilete, rochii, flori care apar de nicaieri, vise ciudate, voi vorbiti ciudat!Ce se intampla?!
-Te simti bine Mira?ma intreaba Eas cu o fata de parca as spune cele mai mari aberatii de pe pamant.
-Vorbesc serios!De la 7 ani am vise ciudate si acum am primit bilete fara autor in care scrie lucruri stranii si o rochie a aparut pe mine din senin si azi dimineata in casa aveam un buchet de trandafiri dar nu stiu de unde pentru ca a aparut din senin.
-Te-ai gandit sa mergi la un psiholog?
-Nu sunt nebuna Eas!
-Bine dar ai vreo dovada?
-Am aruncat rochia si biletele dar inca mai am florile.
-Faptul ca ai niste flori in casa nu dovedeste nimic.
-Dar voi vorbiti ciudat si Megan ti-a spus sa imi zici adevarul, spun eu si ma uit la ea care parea foarte linistita.
-Ai dreptate Mira asa am spus.Ma refeream la faptul ca Eas nu ar trebui sa ascunda ca te place.
Nu stiu cine era mai surprins cand am auzit asta.Eu sau el?

                                                                     Va urma
Categories:

14 comments:

  1. Iti multumesc ca ai acceptat colaborarea.

    Sa ne citim si comentam cu bine!

    PS: ai un blog frumos!

    ReplyDelete
  2. Aceasta poveste este efectiv, delicioasa, te face sa vrei sa citesti mai mult si mai mult. Apropo dragut noul aspect.

    ReplyDelete
  3. INTERESANTA poveste:))

    ReplyDelete
  4. Cat de tare acest capitol!Superb<3

    ReplyDelete
  5. Da nu-i corect, eu vroiam sa zic primul despre aspect:d lasa ca o sa comentez data viitoare cand il schimbi. Postarea e chiar frumoasa ar trebui sa scri o carte:)

    ReplyDelete
  6. Raisa sper sa crezi asta si despre celelalte.

    ReplyDelete
  7. Imi place ultima parte, cine e mai surprins. eu sau el:))

    ReplyDelete
  8. Tadotakii ma bucur ca iti place :))

    ReplyDelete

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...