Tuesday, November 29, 2011

O viata complicata

                                                           15
Eu ii smulg repede biletul din mana chiar inainte de al deschide.Teo se uita serios la mine si spune:
-Ceva personal?
-Aaa da, zic eu si imi las privirea in jos.El se apleaca in fata si isi apropie fata de a mea.Eu ma uit la zambetului si la ochii lui albastri asemanatori cu ai lui Eas.
-Atat de personal incat sa nu ii spui iubitului tau?
-Da, iubitului meu caruia ii place de alta fata.
-Totusi inca imi place si de tine, spune el cu un zambet smecher si ma saruta.Eu ma las pe spate si el e deasupra mea.Soneria de la usa suna.Nciunul din noi nu se opreste.Soneria suna inca o data.
-Teo?
-Nu imi pasa!Sa sune cat vrea.
Soneria mai suna o data si de data asta se aud si batai in usa.Eu reusesc sa ma rostogolesc de pe canapea si sa ajung pe covor.Ma ridic repede si plec spre usa inainte ca Teo sa ma prinda de mana.Deschid usa si in fata mea o vad pe Ellen cu aceeasi fata acra.
-Acum sti de ce esti in stare sa faci?
-Nu, raspund eu plictisita.
-Trebuie sa te antrenezi pentru ca nu o sa stam dupa tine toata viata.
-Nu-i nimic.O ajut eu,Spune Teo care apare intr-o secunda in spatele meu zambindu-i lui Ellen.Aceasta incepe sa se inroseasca si apoi spune un bine soptit plecand cu privirea in jos.Teo inchide usa si isi pune mainile in jurul meu lipindu-ma de el apoi zice:
-Ce vrei sa facem?
-Sa vorbim de fratele tau si de fata de care iti place.
El ofteaza apoi ma ia pe sus si ma duce pe canapea.Se aseaza langa mine si zice:
-Daca vorbim de Eas o sa se strice atmosfera asta frumoasa si esti la fel de frumoasa ca ea.
-Cine e ea?
-Stela.
Am ramas muta.Stela era intradevar frumoasa dar dintre toate fetele mi se parea ca e genul de fata la care Teo nu s-ar uita.Asta era baiatul cu care eram de un an?Credeam ca il cunosc , credeam ca stiu totul despre el dar era exact opusul.Tot ce stiam eu nu era adevarat.Mi-am lasat capul in jos uitandu-ma la mainile mele.
-Deci vrei sa te ajut sa te antrenezi?
-Nu stiu.Nu vad rostul, zic eu fara sa imi ridic privirea.
-Nu vrei sa o bati mar pe Ellen?
-Sti ca nu e stilul meu, zic eu si zambesc uitandu-ma in ochii lui.
-Stiu.Atunci o poti considera ca o modalitate sa stam mai mult impreuna.Ce spui?
-Acum suna mai bine.
-Grozav.Incepem maine.Noapte buna, zice el si in doua secunde e la usa.Am vrut sa mai zic ceva dar el a plecat deja.Imi amintesc de biletul din buzunarul meu si il citesc" Ce spui de un joc? Culca-te si imagineazati acele usi gri dar de data asta deschide usa pe care scrie Teo"
Prin casa a trecut o briza de vant dar de unde daca eu am inchis toate geamurile?
                                                                   Va urma
Categories:

9 comments:

  1. devine misterios si prea interesant :o.Vreau sa stiu mai muult din postea asta uimitoare <3.Urmatorul capitol il astept nerabdatoare .8->

    ReplyDelete
  2. Alee.Mee o sa scriu maine daca am idei :-??

    ReplyDelete
  3. OMG! Prea tare:)) E misterioasa, plina de suspans și minunata! Si tu spuneai ca nu-ți ies bine, mincinoaso!

    ReplyDelete
  4. Sincer, vreau si eu continuarea...poate ma inspir si eu pentru altaceva dupaia :d foarte frumos :)

    ReplyDelete
  5. Tadotakii nu inteleg de ce spuneti ca e asa de fain, eu una nu vad ceva ata de grozav.

    ReplyDelete
  6. Goda sper sa te ajute povestea mea sa scri ceva nou :d

    ReplyDelete

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...