Friday, November 4, 2011

Ce faci atunci cand...?

1-Ce faci atunci cand te simti parasit?
2-Ce faci atunci cand vrei sa stai cu cineva si nu ai cu cine?
3-Ce faci atunci cand ai nevoie de ajutor si prietenii se poarta de parca asta ar fi cel mai greu lucru de facut?
4-Ce faci atunci cand ai impresia ca viata ta e cea mai rea?
5-Ce faci atunci cand simti ca toti iti spun lucruri frumoase doar din politete?
6-Ce faci atunci cand ceri un lucru bun dar primesti unul rau?
7-Ce faci atunci cand nimanui nu-i mai pasa de tine?
8-Ce faci atunci cand nu mai vezi de la atatea lacrimi?
9-Ce faci atunci cand inima ta e franta?
10-Ce faci atunci cand nimeni nu te asculta?
11-Ce faci atunci cand un zambet incearca sa se strecoare pe fata ta dar apare tristetea?
12-Ce faci atunci cand soare nu mai e?
13-Ce faci atunci cand totul se distruge?
Categories:

14 comments:

  1. 1.Pai,cand ma simt parasita imi sun toti prietenii sa vina la mine,sa mai discutam si noi..

    2.Stau singura..
    3.Imi dau seama ca nu sunt prieteni adevarati si imi descarc toate sentimentele intr-un jurnal..:)
    4.Nu o sa am impresia asta niciodata pentru ca toti avem greutati in viata care pot fi ocolite.
    5.Nimic.Ma bucur de cuvintele acelea,chiar daca sunt spuse din politete.
    6.Ma multumesc si cu ala.
    7.Dar nu cred ca nimanui nu-i pasa de mine..ar fi imposibil:)
    8.Mi le sterg si spun:,,Acuma n-o sa stai sa plangi toata ziua..hai,linistestete".
    9.Incerc sa o ,,repar" la loc.
    10.Continui sa vorbesc,cineva tot o sa ma asculte pana la urma:)
    11.Zambesc..pentru ca maine poate fi mai rau.
    12.Nu cred ca nu mai e soare:)).Si daca sunt nori..tot e soare:P
    13.Astept doar sa revina totul la normal.

    ReplyDelete
  2. Am vrut să-ţi dau câte un răspuns la fiecare din întrebările astea, dar, citindu-le şi gândindu-mă la răspunsuri sincere, mi-am dat seama că toate au un singur răspuns(în cazul meu)... Pe care nu o să îl dau însă :))

    ReplyDelete
  3. Sweet Lemon unele lucruri nu trebuie sa le stie altii:d

    ReplyDelete
  4. Nymphetamine si eu fac la fel .

    ReplyDelete
  5. Lavi H. uneori se pot face multe lucruri.

    ReplyDelete
  6. si eu mi`am pus aceste intrebari...zau :|!

    ReplyDelete
  7. De multe ori incerc sa ma ridic,sa merg mai departe,sa am incredere si speranta...
    De multe ori este foarte greu si ma las invinsa...

    ReplyDelete
  8. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  9. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  10. Denisaaa sunt sigura ca multa lume si le-a pus.

    Dream uneori raul e mai puternic dar binele castiga intotdeauna.

    ReplyDelete
  11. Cand sunt incadrata in acele intrebari , de cele mai multe ori Plang.. si mi se pare unica solutie ,inafara faptului ca nu pot face nimic sa-mi schimb soarta .

    ReplyDelete

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...