Sunday, November 27, 2011

O viata complicata

                                                           14
-In fine sa incepem, spune ea cu o voce acra si o privire serioasa.Speram ca Stela sa nu fie asa de rea.
-Si eu ce ar trebui sa fac?
-Vise stiu ca ai dar altceva neobisnuit ti s-a mai intamplat?
-Aaa pai, inainte sa vin aici am auzit pasi ce urcau de la subsol si stiam ca e Mark inainte sa il vad.
-Deci poti sa simti prezenta unei persoane.Ca si Stela, nu e rau dar nu e ceva important, spune ea fara sa schiteze vreun gest si noteaza ceva intr-un caiet.Ma intrebam ea ce puteri are de se crede asa de tare.Vroiam sa o pun la punct dar cei 7 ani de acasa nu ma lasau asa ca am continuat sa zambesc.
-Inafara de nimicul asta mai ai altceva?
Nimic?! Asta numea ea nimic?!Stiu ca nu se compara cu puterea lui Eas de a hipnotiza dar totusi ea care e la urma cu 8 etape sa zica asta? Clar o rasfatata fara pereche.
-Nu cred.
-Bine, acum du-te acasa si intoarce-te cand o sa sti ce puteri ai.
Atitudinea ei m-a enervat dar am zis ca numerita si am plecat insa nu inainte de ai arunca o privire plina de furie.Am intrat in casa si am trantit usa in urma mea.Nu mai puteam de nervi dar nu stiam de ce eram asa de furioasa.Deobicei o atitudine de rasfatata nu ma enerva atat.Am luat o farfurie de pe masa si am trantit-o in perete.Credeam ca o sa se faca multe bucati de portelan pe jos dar farfuria s-a facut aproape praf si in perete s-au facut urme.
-Wow! Tu chiar sti sa lovesti nu gluma.Puteai sa faci asta si cand te-am cunoscut?
-Cum ai intrat in casa mea Teo?
-Cum intra orice om care are puteri ciudate, zice el de parca asta ar fi cel mai firesc lucru de pe pamant.
-Acum ca ai deschis subiectul.De cand ai tu puteri si cum adica esti fratele lui Eas?
-Ei bineee... suntem frati dar nu ne intelegem si puteri am de cand are si el.
Sa iti dea un raspuns din care sa nu reiasa prea multe era stilul unic al lui Teo.
Eu inca mai eram nervoasa putin iar el si-a dat seama de asta.
-Ellen nu merita.Nu ai de ce sa fi nervoasa.
-De unde sti tu de asta?
-Puterile mele sunt: invizibilitatea, rapiditatea si electricitatea.
-De cand sti de ele?
-De cand sunt cu tine.De fapt o sa iti spun ceva care nu prea o sa iti placa.Eu am fost cu tine ca sa te protejez.Nu ma intelege gresit.Esti o fata de treaba si frumoasa dar mie imi place de altcineva.
-Ai fost cu mine?Deci nu mai vrei sa fi? intreb eu cu o fata seducatoare.El zambeste se ridica si intr-o secunda e in spatele meu.
-O sa ma intorc la noapte.
Cand ma uit in spate nu mai e nimeni.Ora era 4 dupa amiaza.Nu aveam ce sa fac asa ca am decis sa ma uit la televizor.Dupa 2 ore pe la sfarsitul filmului la care ma uitam am adormit............ Deschid ochii si vad totul in jurul meu in alb.Apoi apar mai multe usi gri pe care scria cate ceva.Ma duc la prima usa cea mai aproape de mine si pe ea scria Eas.O deschid si vad ca sunt in casa lui in sufragerie.El iese din dormitor si vine fix la mine dar trece prin mine.Eu ma intorc si vad ca isi ia un bloc de desen, niste creioane si din nou trece prin mine asezandu-se pe canapea.
-Eas?
El nimic.Merg langa el care a inceput sa deseneze si zic mai tare:
-Eas!
Incerc sa ii dau o palma dar mana mea trece prin capul lui.Ma gandeam ca iar ma aflu intr-un vis ciudat asa ca m-am uitat la ce desena.Mai bine spus pe cine desena.Pe mine.Imi facea portretul.Chiar se pricepea la desen pentru ca mi-a desenat fata perfect.Apoi se uita la foaie, zambeste si se ridica de pe canapea mergand spre usa.Am vrut sa il urmez dar mi-am auzit numele:
-Miraaaa?Ar trebui sa dormi in pijamale nu in hainele astea.
Din nou s-a facut totul alb si usile au disparut.Acea voce pe care o auzeam in capul meu a continuat.
-Ar trebui sa te schimbi dar tu dormi asa ca.... o sa te schimb eu.
Apoi am auzit un zgomot care a sunat ca o palma peste fata cuiva.
-Auu!!
Deschid ochii si il vad pe Teo langa mine si obrazul lui era putin rosu.Mi-am dat seama ca i-am tras o palma chiar inainte de a face ce avea de gand.
-De ce ai facut asta?Suntem impreuna de un an.Aproape ca am dormit impreuna, ce se intampla daca iti schimbam hainele si te-as fi ajutat sa dormi mai bine.
-Scuze.Mana mea a facut asta singura, zic eu foarte calma.El cauta ceva in buzunar si scoate...... un alt bilet misterios.
                                                                Va urma
Categories:

18 comments:

  1. Cât de tare!!!! Deci puteam sa jur ca ala e Eas=))) Fanteziile mele OwO. Omg. Sa mai scrii!:-w Le iubesc:X sunt prea tariii:X:X

    ReplyDelete
  2. Am trecut si eu pe aici si te-am citit . Sper ca dialogurile tale vor continua.

    ReplyDelete
  3. Comentari la celelalte capitole nu am lasat,asa ca am sa las la asta si pentru celelalte.
    Imi place povestea e foarte bine scrisa,m-a impresionat inca de la primul capitol.Sper sa apara si capitolul 15 in curand,eu oricum o sa mai trec fiindca e greu sa uiti o asemenea poveste.
    In incheiere vreau sa iti multumesc pentru comentariile lasate pe blogul meu. :* :X

    ReplyDelete
  4. Ah, biletelele astea:) Foarte frumos acest pasaj, cred ca deja sti dar eu iti reamintesc: abea astept continuarea:D

    ReplyDelete
  5. Tadotakii asta e mai fain, cand cineva crede ceva dar e altceva:))

    ReplyDelete
  6. Ocup un loc imaginar, te asigur ca vor urma :d

    ReplyDelete
  7. Laura multumesc si cu placere :d

    ReplyDelete
  8. Miha o sa fie diseara continuarea :d

    ReplyDelete
  9. Nici nu stii cat de mut imi place!! <3Sa sti ca m-a bufnit rasul la faza cand Teo a zis sa o dezbrace :))=))

    ReplyDelete
  10. Bilete misterioase si clipe de nerabdare pana postezi urmatoarea parte:D

    ReplyDelete
  11. Astept cu nerabdare continuarea. Sunt foarte curioasa.

    ReplyDelete
  12. Un alt bilet :> ...Astept continuarea <3 :x

    ReplyDelete
  13. Deea ma bucur ca te-am facut sa razi :))

    ReplyDelete
  14. Dreams Link o sa incep acum sa scriu :d

    ReplyDelete
  15. Alee.Mee imi pare rau dar nu pot sa scriu:(
    Nu am idei :(

    ReplyDelete
  16. foarte interesant.
    si apar din ce in ce mai multe personaje.

    ReplyDelete

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...