Saturday, November 5, 2011

Ai pierdut!

P.s.: Niciodata sa nu suferi pentru un nimeni care nu te merita.

FOARTE MARE DREPTATE !

 Noi stam si suferim si ei se distreaza.Nici macar nu le pasa catusi de putin!Intotdeauna nu am inteles cum pot fi unii baieti asa de indiferenti si cruzi.Dar azi nu mai imi pasa.
Nu mai vreau sa ma gandesc la tine ca la un baiat perfect ,de azi cand o sa te vad o sa imi vina in minte imaginea unui baiat rece,indiferent,nesimtit si plin de sine.Ai impresia ca esti cel mai tare si pentru asta eu sunt de vina.Daca nu iti spuneam atatea lucruri bune despre tine in speranta ca poate o sa ma placi si tu , nu cred ca deveneai asa de sigur pe tine.Daca o sa citesti asta probabil ca iar vei spune ca incep sa presupun lucruri care nu sunt adevarate.Dar chiar nu mai imi pasa ce crezi tu.Nu ai decat sa te enervezi singur pentru ca eu nu mai vreau sa imi bat capul.Am spus intr-o postare ca iti multumesc pentru ca esti tu.Sincer cred ca a fost o greseala sa scriu acea postare pentru ca si ea ti s-a urcat la cap.Nu ma intelege gresit, cred ca esti o persoana buna doar ca te-ai schimbat.Daca o sa citesti asta ,desi ma indoiesc stiu ca o sa te enervezi.Si sincer poate nu e bine dar chiar mi-ar placea sa te enervezi.Oricum tot ce as vrea sa sti acum e ca NU SUNT FRAIERA  care te iubeste sau te place!

Categories:

12 comments:

  1. Poate ca asa era el, dar nu-l cunosteai indeajuns de bine.

    ReplyDelete
  2. ar fi mai bine daca el nu ti-ar stii blogul...

    ReplyDelete
  3. Nymphetamine stie ca am un blog dar sunt sigura ca nu o sa intre pe blogul meu si sincer nu ar fi mai bine

    ReplyDelete
  4. Cam toti sunt asa atunci cand sentimentul nu-i reciproc... :(

    ReplyDelete
  5. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  6. Sweet Lemon poate dar unii sunt mai ceva ca altii.

    ReplyDelete
  7. unele lucruri se pierd fără să realizezi când.. Ştiu prin ce treci , ai nevoie de voinţa unui nou început! Succes! vei avea mare nevoie..

    p.s. uneori e bine ca El să nu-ţi cunoască blogul

    ReplyDelete
  8. Mademoiselle poate e bine dar in momentul de fata "el" nu e acel "el" pentru mine.

    ReplyDelete
  9. Dupa alta/altu vine alta/altu mai bun/a. Frumoasa postare!

    ReplyDelete
  10. Cum a spus si Sweet Lemon : "Cam toti suntem asa cand sentimentul nu-i reciproc :("..e foarte bine ca incerci sa nu iti mai pese .:) Daca tu ai sentimente sincere fata de el ..si lui ii se urca la cap ,mai bine lasa.

    ReplyDelete
  11. Goda ai foarte mare dreptate:)

    Alee Mee acum nu mai am nici un sentiment.

    ReplyDelete

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...