Thursday, November 17, 2011

O viata complicata

                                                                   7
A doua zi dimineata deschid ochii dar in loc sa fiu in patul meu cu pernele mele pufoase, sunt in apartamentul lui Eas, cred in patul lui.Nu stiu cat e ora dar dupa lumina de afara presupun ca e vreo 9.Bun am timp pana la 11 sa ma pregatesc pentru facultate.Ma dau jos din pat si arunc o privire prin camera.Era in stil modern si suprinzator foarte curata.Cel putin mai curata ca si casa mea.Ies din camera incet si il vad pe Eas ce statea in salon cu niste foi in mina.Imi aranjez putin parul cu mainile dar sunt sigura ca eram foarte ciufulita, iar hainele de pe mine maleta alba si fusta putin mai sus de genunchi nearga erau oarecum botite dar am reusit sa le mai indrept.Zambesc si ii spun:
-Buna dimineata!
-Gata de antrenamet?, spune el fara sa se intoarca.
-Sti, cand cineva iti spune buna dimineata e politicos sa ii spui si tu la fel.
El se intoarce si imi arunca o privire pe care profesoara de matematica o folosea adesea cand spuneam bazaconii.Se uita pe deasupra ochelariilor si asta ma facea sa zambesc dar Eas nu avea ochelari asa ca farmecul a disparut.Eu ii zambesc dulce cu o fata de copil nevinovat.El pune foile pe masuta din fata lui si se ridica spunand:
-Bun!Sa mergem.
-Unde?
-La antrenament.
-Bine am inteles ce se intampla.E o gluma.Multumesc ca ai avut grija de mine e foarte dragut din partea ta dar acum trebuie sa merg acasa, spune eu si ocolesc camera ca sa ajung la usa.In tot acest timp Eas se uita mirat la mine de parca as face un dans ridicol al ploii.Incerc clanta si vad ca usa e inchisa.Ma intorc incet si spun pe un ton foarte dragut:
-De ce e usa inchisa?
-Nu stiu.Hai sa o intrebam.
-Vorbesc serios.
-Pai deschide-o.
-Cum vrei sa fac asta daca e inchisa? intreb eu si incep sa devin nervoasa.
-Deschide-o cu puterile tale.
Eu ma intorc cu spatele la el si ma uit la usa, apoi imi vine in minte visul in care acea persoana a pocnit din degete si a aparut o rochie pe mine asa ca ma gandesc sa pocnesc si eu din degete dar usa e tot inchisa.
-Nu merge, zic eu cu o fata trista spre Eas.Acesta incepe sa rada si zice:
-Credeai ca spui abracadabra si totul se rezolva?
-Pai atunci spune-mi tu cum sa fac.
-Nu stiu sunt puterile tale.
-Dar nu stiu ce puteri am!
-O sa afli acum.Pentru asta e antrenamentul.
-Si nu ai putea sa imi dai macar un indiciu?
-Nu.
-Si ce ai vrea?!Sa cada din cer o foaie cu indicatii cum sa deschid usa?!
El sta si se uita la mine cu un zambet ironic pe fata si acest lucru m-a enervat foarte tare.
-Eu m-am saturat! O sa plec acum!
-Cum o sa faci asta?
Dau cu piciorul drept in usa si aceasta se deschide.Ma uit la Eas cu un zambet malefic pe fata iar el aproape avea gura deschisa de uimire.Urc scarile pana in apartamentul meu si rasuflu usurata cand inchid usa in urma mea.Merg prin camera pana la balcon si vad lipid pe geam un bilet.Il iau si citesc" Esti foarte puternica dar  nu ma mira pentru ca asta se asteapta de la viitoarea mea partenera...
                                                        Va urma
Categories:

10 comments:

  1. "Viitoarea partenera" Şi atât ai putut scrie? M-ai vreau, m-ai făcut curioasa, sincer, prea curioasa!

    ReplyDelete
  2. Tadotakii atat am putut dezvalui deocamdata:))

    ReplyDelete
  3. Off Denisa,pana acum nu am lasat comentarii,darsincer abia astept sa postezi mai repede continuarea aia.
    De fiecare data astept...ce iti mai place sa ne tii in suspans:P

    ReplyDelete
  4. Dream sa fiu sincera eu credeam ca nu imi mai citesti blogul :))

    ReplyDelete
  5. Sweet Lemon daca va place o sa mai scriu dar daca nu, nu mai scriu :d

    ReplyDelete

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...