Monday, September 24, 2012

Talent sau munca ?

Oameni talentati

In lume exista multi oamei care se nasc cu un talent deosebit sau care il castiga pe parcurs. Este acel talent pe care il ai si poti face ceva de exemplu sa desenezi, sa canti, sa dansezi etc. fara sa ai nevoie de munca pentru asa ceva dar este si atunci cand muncesti in fiecare zi si pas cu pas pana devii tot mai bun/ buna.Atunci munca ta da roade si intr-adevar oamenii iti recunosc talentul.
Acum, nu stiu daca cel despre care vreau sa va zic are un talent innascut sau daca a muncit mult pana sa realizeze niste imagini superbe in Photoshop dar stiu ca mie una chiar imi plac imaginile lui. Cu permisiunea lui as vrea sa va arat si voua cateva imagini care pe mine m-au lasat fara cuvinte la propriu :)) Sper sa va placa si voua :x




Fie ca ma credeti sau nu aceste imagini au fost facute de colegul meu George.
Eu as zice ca e un talent innascut dar combinat si cu munca. :d
Categories: , ,

25 comments:

  1. nenea george are o imaginatie bogata :))

    ReplyDelete
  2. Este si multa munca,din punctul meu de vedere.Imaginile sunt dragute!:)

    ReplyDelete
  3. De acord cu tine...pentru imaginile facute in photosop ai nevoie de mult exercitiu...deci munca, dar ai nevoie si de talent natural...adica degeaba esti tu as in photosop daca n'ai ochiul format pentru frumos, pentru creatie...el il are..dar cum am spus la inceput sunt de acord cu tine..este talent, dar combinat cu multa munca

    ReplyDelete
  4. Sunt interesante. Se pricepe :D Prima imi place cel mai mult.

    ReplyDelete
  5. Pozele sunt foarte reusite. Stiu ca e dificil sa lucrezi in Photoshop, am incercat si eu, dar nu pot face nimic mai mult decat niste umbre si niste contraste. Deci felicitari, George!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nici eu nu pot face prea multe in Photoshop :))

      Delete
  6. Sunt de aceeasi parere cu tine : Talent + Munca !

    Imi place ceea ce face :)

    ReplyDelete
  7. Talentul inseamna muuuuulta muuuulta muuuulta munca si mai putin har de pe undeva.

    ReplyDelete
  8. Imi place foarte mult prima imagine :X da o stare de energie, incredere si incredere :X Si restul sunt foarte dragute :X Bravo lui :>

    ReplyDelete
  9. Eu cred ca acolo implica si talent si munca.:*

    ReplyDelete

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...