Tuesday, September 18, 2012

Oboseala

Oboseala isi face simtita prezenta  si simti cum te termina pe dinauntru. Ai da orice pentru o clipa de liniste, pentru o secunda in care ploapele tale sa se inchida dar nu se poate. Somnul nu vine la tine chiar daca noaptea se transforma intr-un intuneric adanc iar linistea domneste peste tot.Soaptele somnului te cheama la ele, te invita sa vi in lumea lor, in lumea tuturor posibilitatilor. Insa nu e asa cum ti-ai dori.Uneori primesti  fix ce nu ai vrut dar poate trebuie sa te multumesti si cu atat. Nu se intampla mereu ce iti doresti dar totusi speranta nu moare asa de usor iar timpul trece si viata merge inainte oferind surprize placute sau neplacute.

P.s. promit ca urmatoarea postare va fi povestea :d

15 comments:

  1. Foarte adevarat.uneori chiar iti doresti sa inchizi putin ochii,dar nu poti.

    ReplyDelete
  2. Timpul ,trecesi viata la fel...insa mereu trebuie sa stim sa-i vedem si partea buna! :) Abea astept noul capitol din poveste. <3

    ReplyDelete
  3. Chiar ieri mă gândeam la lucrurile care le vreau și la ce îmi doresc.
    Cred că uneori nu e bine să primim tot ce vrem, dar orice ar fi nu trebuie să ne pierdem speranța! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nu trebuie dar poate ca speranta deja a plecat :)

      Delete
  4. Ce as trage si eu un pui de somn acum:)) dar nu reusesc sa adorm:(:))

    ReplyDelete
  5. Bine te-am găsit.
    Vin şi eu cu o întrebare... Ai scris asta pentru că ţi se întâmplă sau pentru post, în sine?
    Oricum, mie da, ce în ce mai des.


    P.S.: Sper că nu te superi că spun, dar lipsesc nişte virgule. Şi gramatica, aspectul, e important, nu doar mesajul. (:

    ReplyDelete
    Replies
    1. Asta mi se intampla si sincer nu ma intereseaza deloc aspectul.Scriu doar pentru ca imi place :-??

      Delete
  6. Mi-e foarte sooomn.Sunt trezita de la 6:((

    ReplyDelete
  7. Asteptaaaam! >:D<
    Si... cum de esti obosita dupa 3 luni de vacanta?:)) (Intrebare retorica, stiu cum e de fapt!)

    ReplyDelete
  8. mi-e dor de un somn linistit...ca pe vremuri...

    ReplyDelete

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...