Saturday, September 22, 2012

Printre randuri

Baiatul: vrei sa iti spun ca imi pare rau chiar daca tu ai inceput?
(Deja stiu ca da, dar vreau sa recunosti)
Fata: Nu
(As da orice sa faci asta)
Baiatul: Bine atunci o sa plec
(Te rog recunoaste o data ca ma placi )
Fata: ok
(Cum as putea sa iti spun ca imi piere zambetul cand vad ca pleci? )
Baiatul: Atunci asta a fost tot...
(Nu vreau sa se termine asa)
Fata: Priveste partea buna, inca mai ai fanele care te adora :))
(Cat le urasc pe fetele alea)
Baiatul: mda...:))
(Oare de ce nu vrei sa intelegi ca nu am nimic cu ele? )
Fata: Atunci noapte buna
(A mea deja e groaznica)
Baiatul: Noapte buna
(Fara tine e imposibil sa fie buna...)

P.s. in lumea mea, pot sa visez cat vreau...

Specific: Aceasta postare e bazata pe 20% fapte reale si 80% fictiune. E doar ceva ce a creat imaginatia mea in aceasta seara :d

26 comments:

  1. E frumos cand imaginatia ne lucreaza pentru a crea ceva frumos. Pacat insa ca uneori ajungem sa credem ca acel 'ceva' poate deveni real... si intr-un final ajungem sa ne dam seama ca imaginatia e doar imaginatie.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Eu nu am cum sa cred ca acel ceva poate fi real ;))
      Nu ma lasa inima :))

      Delete
    2. Mda, dar nu speri? Macar asa, un pic? O speranta ascunsa? :))

      Delete
    3. Am realizat ca daca sper la imposibil mai rau fac :d

      Delete
  2. Foarte bogata imaginatia asta a ta, si nu cred ca e prima data cand auzi asa ceva :D zi faina iti doresc

    ReplyDelete
  3. De s'ar auzi si subconstientul care tipa si spera sa fie dedus...

    ReplyDelete
  4. si totusi ce ai scris tu aici se intampla atat,dar atat de des...poate daca ne-am lua inima in dinti uneori, n-am suferi asa :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. e corect ce spui insa uneori suferim tocmai pentru ca ne-am luat-o in dinti:d
      cel putin in cazul meu asa e...

      Delete
  5. Cred ca de multe ori pastram anumite cuvinte pentru noi,apoi regretam ca nu le-am spus...

    ReplyDelete
  6. Replies
    1. poate uneori nu e orgoliu ci teama ca sentimentele vor fi respinse :(

      Delete
  7. Pacat ca uneori nu ne putem exprima sentimentele.cel putin adevaratele sentimente...

    ReplyDelete
  8. ..Povestea ta.. confirma inca o data.. ca orgoliul ne duce spre nicaieri.. ca defapt ne face sa pierdem totul!
    Intotdeauna am facut totul.. uneori poate chiar prosteste..ca sa nu ajung intr-o zi sa regret ca nu am facut tot ce am putut.. Cu toate astea, regrete exista indiferent.. De fiecare data gandind retrospectiv.. spui sau iti imaginezi "cum era daca?" Si in functie de ce ai si in ce stare esti in prezent, raspunsul e un zambet sau ..o lacrima.
    Have a nice day! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Adevarate cuvinte si mersi la fel si tie >:D<

      Delete
  9. Normal ca poti visa nimeni nu iti poate lua asta,asa mai fac si eu cu prietenul meu cand avem mici discutii ;)) ,dar mereu totul se termina cu bine ... pentru ca exista si mereu va exista iubire.Mi-a placut foarte mult.<3

    ReplyDelete
    Replies
    1. ma bucur mult ca ti-a placut dar nu toate povestile se termina cu bine:d

      Delete

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...