Sunday, September 9, 2012

Mesaj

Nu am mai compus de mult timp o poezie pentru ca nu am mai avut inspiratie dar totusi azi am vrut sa scriu cateva versuri :d


Un mesaj scurt si la subiect,
Pentru mine, poate fi un defect.
Sunt doar vorbe nevinovate,
Sunt doar vorbe ce vor fi uitate.

Totusi, un mesaj eu o sa zic,
Chiar daca nu inseamna nimic.
Vor fi scrise pe o foaie.
Aceste vorbe nu vor mai sta in ploaie.

Mesajul meu incepe acum,
Asternand vorbe pe drum.
Vorbe de marimea unui pumn,
Ce alta data au fost facute scrum.

Hai sa zambim impreuna la greu,
Aceste vorbe spun mereu.
Hai sa fim impreuna pentru totdeauna,
Sa ne tinem de mana intr-una.

Hai sa dansam pe iarba moale.
Vino sa strigam in pesterile goale.
Hai sa spunem un te iubesc,
Sau doar un simplu te doresc.

Multe vorbe ar mai fi de spus,
Insa timpul nu e de-ajuns.
Mesajul se opreste aici.
Daca vrei sa stii mai multe, ghici,
Ce e in mintea mea si vei afla,
Ceva ce multe poate schimba.

39 comments:

  1. Oamenii sunt prea egoişti şi individualişti ca să stea împreună şi să se accepte unii pe alţii.Un mesaj frumos!

    ReplyDelete
  2. Este frumoasa poezia si imi place foarte mult balansul dintre fericire si tristete. :)

    ReplyDelete
  3. Cred ca ar trebui sa compui mai des versuri. Au fost minunate :x Mi-au placut foarte mult !

    ReplyDelete
  4. Minunata! <3 imi era dor sa citesc o poezie de a ta. :x

    ReplyDelete
  5. Ai scris o poezie frumoasa care imi place enorm <3
    Interesant mesajul :)

    ReplyDelete
  6. Un mesaj optimist si foarte dragut :*!

    ReplyDelete
  7. "Hai sa spunem un te iubesc,
    Sau doar un simplu te doresc." versurile mele preferate. :X:D

    ReplyDelete
  8. Important este ca ne-ai facut sa luam parte la povestea ta, si cum imi place mie sa fac, m-am regasit! Eu unul, iti dau o imbratisare! Frumoasa poezie! >:D<

    ReplyDelete
  9. Foarte frumos draga mea, imi place nespus de mult. Tu chear te pricepi. Bravo, este o poezi deosebita.

    ReplyDelete

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...