Wednesday, September 19, 2012

Identitate secreta 4


-Am ajuns, a spus Alex ferind o crenguta ca Sara sa poata trece. Aceasta privea drept inainte si a vazut 2 cabane si 2 masini negre parcate sub cativa copaci ce oferau o oarecare protectie. Usa uneia dintre cabane s-a  deschis iar o tanara cu parul saten, foarte lung si drept a iesit pe veranda cu un telefon in mana.Tanara purta un tricou mulat cu un desen simplu cu bomboanele M&M imprimat pe el si o pereche de blugi negri, stransi ce ii scoteau in evidenta forma picioarelor. Aceasta si-a ridicat privirea de la telefon si si-a fixat-o asupra Sarei, examinand-o cateva secunde, apoi un zambet i-a aparut pe buze cand si-a mutat ochii asupra lui Alex. Acesta i-a facut cu mana zambind la randul lui iar acea tanara a inceput sa vina spre cei doi.Pe masura ce se apropia, Sara putea sa isi dea seama ca cea din fata ei e chiar foarte frumoasa.
-Sara, ea e Ana si Ana ea e Sara.
-Imi pare bine,a spus Ana dand mana cu Sara zambind mai tare, dar cam atat a fost schimbul de priviri dintre cele doua pentru ca Ana si-a mutat din nou ochii spre Alex.
-Chiar ma intrebam cand o sa te intorci.Cris si Dan  sunt in padure ca sa faca poze si eu am ramas singura.
-Puteai sa mergi cu ei.
-Da dar nu aveam chef. Deci, Sara ce te aduce pe la noi?
Inainte ca Sara sa poata raspunda, Alex a luat-o de mana si a trecut pe langa Ana spunand fara sa se uite la ea.
-Eu am invitat-o.
Sara se uita in urma spre Ana, careia i-a disparut zambetul privind spre cei doi cum se indepartau mai ales spre mana lui Alex peste mana Sarei.Urmarind privirea ei Sara si-a dat pentru prima data seama de atingerea calda a lui Alex iar acest lucru i-a povrocat o roseata usoara in obraji. Sara se intreba pana cand are de gand el sa o tina de mana dar nu a stat prea mult timp cu intrebarea asta in minte pentru ca in momentul in care cei doi au ajuns la usa cabanei de unde a iesit Ana, el i-a dat drumul la mana si zambind a deschis usa.
-Dupa tine.
Sara i-a zambit impresionata de acest lucru si a intrat in cabana observand ca aceasta are 3 camere, o baie o bucatarie si un salon. De afara parea mica dar de dinauntru chiar era spatioasa.Fiind ocupata cu privitul Sara nu a observat cand Alex a mers pana in baie si s-a intors de acolo cu trusa de prim ajutor.
-Poate vrei sa stai jos, i-a spus acesta cu zambetul pe buze. Sara si-a intors privirea spre el intrebandu-se daca el mereu zambeste atat de mult? Acesta i-a facut semn cu mana spre un scaun iar ea s-a asezat fara sa scoata o vorba. Inca nu stia ce sa spuna si inca nu stia daca poate sa aiba incredere in el. Alex, si-a tras un scaun in fata ei si a desfacut trusa de prim ajutor incepand sa ii dezinfecteze mainile apoi sa le bandajeze. Sara se uita la mainile lui cum lucrau usor si cu mare atentie. Fara ca ea sa isi dea seama Alex ii arunca priviri pe furis.El incerca din rasputeri sa ii vindece ranile usor ca ea sa nu simta durere insa era constient ca spirtul isi face efectul.

Sara povesteste

Cum bine stiti deja stateam pe un scaun confortabil in timp ce Alex, cel care zambea mereu imi vindeca ranile.Mainile lui erau puternice si se cunoastea ca mergea la sala sau ca a mers.Nu eram eu cea mai buna la capitolul  dragoste dar banuaim ca Ana era atrasa de fizicul lui sau poate chiar mai mult.Nu puteam sa o condamn pentru ca intr-adevar el chiar arata bine.De fapt, daca nu aveam problema asta enorma  puteam sa ma indragostesc de el.Insa nu aveam voie sa fac asa ceva.Nu ii puteam spune cine eram, sau mai bine spus cine  devenisem. Nu puteam spune asta la nimeni pentru ca nu vroiam sa sfarsesc intr-un laborator de chimie toata viata, din vina fostului meu iubit care nu stia sa separe apa normala de substantele lui chimice.Poate daca nu mergeam la el in acea zi ar fi fost bine si asta nu s-ar fi intamplat.Totusi ce era facut era deja facut si nu puteam da timpul inapoi.Exceptand faptul ca uneori aveam pofta de carne cruda era chiar amuzant sa puteai vedea mai bine noaptea, sa aveai o viteza mai mare si sa te poti catara in copaci. Mi-ar fi fost de folos noua identitate cand ma fluierau idioti pe strada.As fi putut sa ii bag putin in sperieti.Probabil va intrebati ca daca imi placea asa de mult noua mea identitate de ce fugeam de Teo. Ei bine, trebuia sa recunosc ca intr-adevar m-am indragostit de el insa apoi au inceput certurile tot mai numeroase , iar cand am baut acea substanta chimica din cauza lui, plus inca 2, 3 chestii, am hotarat ca trebuie sa fug de el. Insa trebuia sa recunosc ca a fost vina mea intr-o prvinta.Trebuia sa ma gandesc ca Alin e de partea lui. Nu mai vroiam sa stau in trecut asa ca am revenit la prezent.Aveam nevoie de o metoda buna ca Alex sa ma lase sa plec mai departe.Nu puteam ramane aici prea mult timp, pentru ca Teo ma cauta si cum il cunosteam eu stiam ca era in stare sa faca rau altora ca sa obtina ce vrea.Am simtit  o mica durere in mana stanga si fara sa vreau am scos un suspin mic. 
-Imi pare rau, mi-a zis Alex privindu-ma in ochii si zambindu-mi.Pentru o fractiune de secunda mi s-a parut ca se uita ciudat, in senul bun, la mine ca si cum m-ar placea dar asta nu era cu putinta, sau era?
                                                                   Va urma

12 comments:

  1. m-ai omorat...:X:X:X....iuuuiiiii....deci abia astept urmatoru capitol...
    nice,nice,nice...ador!!!!
    :*:*:*:*

    ReplyDelete
  2. Ohoho... iti place sa ne chinui nu ? Sadica mai esti :)) :* Cand next-ul ? Sunt foarte nerabdatoare ! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nu stiu sigur cand am timp sa il scriu dar cel tarziu sambata :X:X:x

      Delete
  3. Se cunoaste ca ai citit mult :*!
    Foarte frumos.

    ReplyDelete
  4. Chiar imi place cum scri, foarte fain, astept continuarea.

    ReplyDelete

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...