Sunday, September 16, 2012

Din rau in mai rau!!!

Chiar as fi vrut sa vin si sa va zic ca azi a fost bine la mine si ca totul o sa fie bine.Dar, fix cand imi ziceam in minte ca o sa fie bine, trebuie sa fie bine, o sa fie, am primit o veste care m-a facut sa cred ca e si mai rau.
Sunt la un liceu destul de bun, chiar foarte bun pot spune.Nu am nimic cu liceul dar am ceva cu profilul la care am cazut.Profilul meu e oribil.Colegii mei, pe 3, 4 sau mai multi dintre ei ii stiu de la fosta scoala si pot sa va spun ca nu imi placeau acele persoane. In cele din urma azi am zis  ca nu poate fi asa de rau.M-am gandit ca exagerez si ca pot trece peste asta. Dar am mai primit o veste. Proverbul meu preferat spune asa "nu zi hop pana nu sari" In cazul meu se pare ca am sarit prea repede si  hopul a venit mai tarziu.Am aflat de la o colega ca voi fi de dupa-amiaza la liceu.De la ora 14:00 la ora 20:00. Deci cand altii vor iesi la ora 14:00 si vor mai sta prin oras cu prietenii eu trebuie sa ies la 20:00 si sa merg pe intuneric jumatate de ora iar iarna va fi si mai frumos.Voi ingheta de frig pana acasa.

Oare de ce fix cand am incercat pentru a mia oara sa gandesc pozitiv sa ma gandesc ca o sa fie bine s-a facut si mai rau? Daca nu as sti ca cel din cer e bun si iubitor as crede ca ma uraste.
Chiar ma intrebam azi: ce poate fi mai rau? Si uite ca am primit raspunsul.Stiti ce urmeaza?Sa am niste prefesori aiurea si cireasa de pe tort sa imi placa din nou de cineva care sa ma deteste. In momentul de fata, in secunda asta, chiar imi vine sa cred ca e adevarat.

Din rau in mai rau... Sincer, chiar incepe sa imi fie frica sa zambesc, sa sper ca lucrurile sa fie bune, pentru ca ma gandesc ca o sa vina altele si mai rele.
Presimt ca voi uri liceul. De fapt, deja il urasc!
Categories: , , , , , ,

34 comments:

  1. Si eu presimteam ca il voi uri, si asa a fost pt o luna, dar apoi lucrurile s-au schimbat. Eu de maine voi incepe sa invat dimineata, si da e mai ok sa inveti de dimineata, adr invatatul seara are partile lui bune. Si eu mergeam mult pana acasa pe intuneric, dar colegii care vor veni cu tine vor face ca totul sa fie minunat.
    Un an de boboceala frumos, iti doresc :*

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mersi desi numai frumos nu cred ca va fi :)

      Delete
  2. Si eu am invatat un an dupa-amiaza. Dar aici nu tine de tine , Denisa. Toti vor avea problema asta cu invatatul dupa-amiaza. Nu te considera tu ghinionista , aceste lucruri sunt ordine venite de le Inspectoratele Judetene si se aplica tuturor elevilor , nu doar tie !

    O seara placuta in continuare si succes maine !

    ReplyDelete
    Replies
    1. Stiu ca nu suna bine dar ma bucura putin faptul ca nu sunt eu singura pentru ca incepeam sa am senzatia ca numai cu mine au toti ceva :(

      Delete
  3. Sa stii ca ma aflu in aceeasi situatie geniala si frumoasa si inteleg perfect cum te simti.! :)))

    ReplyDelete
  4. Oh, haideee! Nu e o atat de mare tragedie! Serios. E rau, stiu, pentru ca si eu am avut ore de dupamasa in generala si nu imi placea. Insa nu trebuie sa te intristezi atat de tare pentru asta. O sa vezi ca o sa fie si parti bune - intalnesti lume noua, o sa-ti faci prieteni noi, poate ai norocul sa te indragostesti de cineva care sa simta la fel... :) Succes maine in prima zi iti doresc! :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Eu sper sa nu am ghinionul sa ma indragostesc. :d multumesc :)

      Delete
  5. Am citit postarea...nu vad ce rau este sa inveti dupa amiaza. Toti am avut in scoala astfel de program. Chiar si cand eram in clasele 5-8 imi amintesc ca invatam dupa amiaza. Scumpa mea,nu este nici un necaz,nu trebuie sa faci o tragedie,incerca sa accepti profilul liceului...incerca sa-ti placa!Mult succes caci maine cred ca incepe scoala. Ai incredre in fortele tale caci sigur te descurci.

    ReplyDelete
    Replies
    1. E greu sa iti placa ceva la care te descurci cel mai greu...
      Sper sa ma descurc dar incredere in mine nu am.

      Delete
  6. Buna. Si eu invat dup'amiaza, doar ca de la 13 si uneori de la 12. Si iti spun, nu e chiar atat de rau. Eu asa invat de 4 ani si imi place, cel putin nu ma trezesc la 6-7 dimineata. Si in legatura cu colegii, si la mine e la fel, acum sa lasam timpul sa decida si fi optimista :*

    ReplyDelete
    Replies
    1. Timpul decide multe si niciodata nu am fost o prietena prea buna cu optimismul ;))

      Delete
  7. nu te stresa pt nimicurile astea:-j

    ReplyDelete
  8. ioi, incearca sa nu gandesti asa pana nu vezi cum e...poate o sa ajunga sa-ti placa...cine stie?!?

    ReplyDelete
    Replies
    1. nu stiu cine stie dar nu prea imi plac schimbarile enorme :(

      Delete
  9. zambeste, toti profii au cate-un stol al lor, fii fericita si frumoasa cum stii tu, zambeste doar si bucura-te de lucruri mici :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Chiar daca e foarte greu, poate voi incerca :)

      Delete
  10. Nici mie nu mi-ar fi placut sa invat de dimineata,e bine ca am scapat de liceu de un an si ceva totusi :D si cat despre acei colegi chiar daca nu ii intalneai pe aceeai sigur erau alti cu ,care nu te intelegeai ...peste tot sunt "specimene" dinastea care se cred mai presus.Dar tu nu trebuie sa-i bagi in seama si sa iti vezi de drumul si cursul tau,o sa fie bine fi increzatoare in tine si nu ii mai lua in seama ca nu merita,DELOC! >:d<

    ReplyDelete
    Replies
    1. Incredere in mine oricum nu am si nici nu am avut :)

      Delete
  11. Cu toti am spus asta la inceput. Dar,vei vedea ca te-ai inselat.Iti va fi dor candva de perioadele astea.Si eu am picat la un profil nu tocmai ok,cat despre program..si eu mi-as fi dorit sa invat dimineata.:)
    Vei vedea ca va fi bine >:d< Poate sunt prea mult schimbari intr-o perioada scurta:*

    Pupici.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Da dar nu imi plac schimbarle cu fite. 80% din clasa aia sunt fitosi. :(

      Delete
  12. Nici mie nu mi-a placut liceul.Mai am un an,dar imi zic ca daca nu am murit 3 ani,mai rezist inca unul.Nu suport toate fitele si persoanele care isi dau prea multa importanta.E greu pana te obisnuiesti sa ii ignori,dar apoi va fi un pic mai bine.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Si eu am astfel de persoane si sunt cam foarte multe x_x

      Delete
  13. eu am fost dimineata doar in clasele 11-12, asa ca zii mersi :))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nu stiu inca daca voi fi mereu dupa-amiaza deci inca nu pot zice nimic :))

      Delete
  14. Profi o sa fie fel si fel :-j dar nu asta trebuie sa te intereseze...liceul este o parte frumoasa si dupa ce o sa treaca o perioada o sa vezi ca e frumos:p Invatatul dupa-amiaza :-? are si el un punct bun: dormi pana mai tarziu:p :))
    O sa fie frumos sa fi boboc:p

    ReplyDelete
  15. Aceasi senzatie mi-a lasat si mie liceul...greu mi-a fost pana m-am acomodat :) zile mai bune iti doresc >:D<

    ReplyDelete
    Replies
    1. Si eu sper sa se implineasca ce imi doresti :d

      Delete
  16. Ei asta e :-?? si eu am un orar nasol si invat dimineata. Acum sper sa se mai schimbe :(

    ReplyDelete
    Replies
    1. Cel putin nu ai colegi unii mai fitosi ca altii.

      Delete
  17. Hey! Nu dispera, nu-i chiar atat de rau :-w si eu am fost dupa amiaza din clasa a 4-a pana intr-a 10-a. Si la facultate am avut cursuri pana seara tarziu (sper ca anul asta sa se schimbe)... E greu, ca seara sunt tot felul de ciudati pe strada, dar poate vei avea colegi cu care sa mergi pana aproape de casa.
    Eu trebuia sa astept dupa autobuz, care de multe ori ne lasa in statie, fiind prea plin, apoi pana acasa mai mergeam 15 minute pe jos...
    Si nu te ingrijora, ca oricare alta etapa, are parti bune si parti rele :) Curaj! Totul va fi bine! :*

    ReplyDelete
  18. Te vei obisnui.Probabil nu inveti dupa-amiaza toti anii.Dar acum depinde.Oricum eu am invatat ca trebuie sa zambesc din orice,pentru ca timpul nu se intoarce inapoi.

    ReplyDelete

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...