Friday, May 18, 2012

Poezie-Poveste


Pe malul lacului la venirea noptii,
Cei doi stateau mereu impreauna
Se imbratisau la racoare cetii,
Ascultand linistea  privind la luna.

El se teme ca intunericul o va lua,
Ea viseaza la viitorul lor,
Frica din el nu va disparea
Iar visele ei incet , incet mor.

Raceala s-a lasat intre cei doi indragostiti
Au plecat pe drumuri necunoscute,
-Nu mai are rost sa ma minti,
Zicea el vrute si nevrute.

Ea pleca privirea si asculta tacuta,
Vorbele aspre ce rasunau in liniste
-Ai fost a mea iubita…
Dar dragostea nu mai pluteste,

Sufletul tau nu mai e al meu.
Inima mea a plecat in cautarea iubirii.
Un zid va sta intre noi mereu,
Acesta e momentul despartirii.

Ea isi ridica ochii inlacrimati,
Linistea cruda iar s-a lasat.
-Oh, voi stele suspinati…
Iubirea vietii mele a plecat,

Pe un drum strain intunecat
Pe fata mea zambete nu vor mai fi.
Sufletul meu s-a spulberat,
Povestea unei inimi moarte veti citi...

               Va urma

23 comments:

  1. Replies
    1. O sa incerc.Mi-a luat mult timp sa o scriu pe asta :(

      Delete
  2. Mi-a placut moolt de tot :x Abia astept continuarea :)

    ReplyDelete
  3. Acum nu mai scrii povesti in proza le scrii in versuri?Foarte frumos,iti iese minunat si poezia si proza:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Scriu si in proza dar asa mi-a venit intr-o seara:-??

      Delete
  4. Uite ca scri si poezii.Poezii superbe!:X
    Trist,dar imi place!:X

    ReplyDelete
    Replies
    1. Am incercat mult timp sa scriu poezia asta x_x

      Delete
  5. Atat de multe sentimente puse :o3 mi-a placut enorm de mult. <3 sunt sigura ca intr-o zi inima ii va veni la viata.Foarte frumos ai scris. >:D<

    ReplyDelete
    Replies
    1. Inima mea nu cred ca va veni la viata deci clar ca nici a ei nu va veni:d

      Delete
  6. 2 in 1:-? asta chiar e foarte interesant;))
    :x

    ReplyDelete
  7. Wow!:X Super, ti-a iesit! Imi place foarte mult! :)
    Felicitari! >:D<

    ReplyDelete

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...