Wednesday, November 7, 2012

Identitate secreta 11


 Povesteste autorul

-Nici macar un telefon nu ai dat. S-a auzit vocea lui Teo iar pe fata Anei a aparut imediat un zambet insa l-a ascuns inainte sa isi ridice capul de pe genunchi.Nu se uita la Teo ci privea absenta in fata, asteptand ca el sa faca ceva.Stia din propria experienta ca avea sa faca ceva pentru ca unul din lucrurile care au atras-o la Teo era faptul ca ii placea sa fie in frunte dar de multe ori lasa de la el insa depinde pentru cin.
-Ana?
-Hmm?
-Mi se pare mie sau esti un pic geloasa pe fata asta?
-Nu sunt! s raspuns Ana contrariata.
-Ai dreptate, un pic mai mult.
-Nu ai de cat sa crezi ce vrei dar eu stiu mai bine ce simt, a spus aceasta si s-a ridicat in picioare cu gandul de a pleca.
-Asa este,stii si tu ca nu te pricepi sa minti.
-Eu ma duc sa dorm, noapte buna.
-Bine ne vedem dimineata.Noapte buna! i-a spus Teo dupa care in camera s-a facut o liniste de moarte.Era acea liniste care prevestea inceputul unei furtuni puternice.

Povesteste Sara

A doua zi dimineata cand am deschis ochii ma aflam intr-un pat din spital singura.Prima ora nu am inteles ce cautam eu acolo sau cum am ajuns dar in secunda urmatoare mi-a venit in minte cele intamplate seara trecuta.Fix cand Alex vroia sa ma ia de mana a inceput sa ma doara gatul iar cand am ajuns la baie aveam ochii de pisica.Trebuia sa fac ceva ca sa plec de acolo fara ca lumea sa imi vada ochii si fix cand clanta de la usa s-a miscat in jos mi-a venit ideea sa lesin.Se pare ca a mers pentru ca am auzit cum striga acea doamna apoi alte voci si in cele din urma sirena ambulantei.Am simtit un ac care mi-a intepat mana si apoi am adormit.Poate ca nu a fost o idee prea buna pentru ca mi-am imaginat ca ceilalti s-au ingrijorat, exceptie facand Ana care probabil a sarit in sus de bucurie.Mai mult ca sigur i-a disparut zambetul cand a aflat ca nu aveam nimic rau, asta doar daca a aflat. Aveam sa aflu foarte curand dar pana atunci eram singura in camera asta si nu aveam idee ce trebuia sa fac sau cat era ceasul.Din fericire pentru mine usa s-a deschis si Alex a intrat inauntru cu zambetul pe buze.
-Buna dimineata! mi-a zis el venind spre mine zambind.
-Ar fi fost buna daca nu eram aici, i-am zis eu incepand sa ma simt vinovata din cauza situatiei in care l-am pus.
-Te simti mai bine?Mi-am facut griji pentru tine.
Grozav! Puteam sa ma bucur ca si-a facut griji pentru mine ceea ce insemna ceva insa nu ma simteam bine ca i-am cauzat aceasta ingrijorare.Nu asta era metoda mea de agatat baieti si nu vroiam sa fiu nevoita sa o mai fac vreodata.
-Ai dormit bine? m-a intrebat el trezindu-ma din gandirea mea.M-am uitat o secunda la chipul lui pe care isi avea locul un zambet superb si am coborat privirea.Incepeam sa ma simt din ce in ce mai prost.Mai bine nu venea la spital.Mai bine pleca si gata dar totusi el statea acolo pe un scaun si zambea privindu-ma.
-Am dormit bine, dar tu?
-Sincer a fost o noaptea extrem de lunga si urata, a zis el in gluma dar mie nu prea imi venea sa rad insa am reusit totusi sa schitez un zambet fara sa ma uit la el.Timp de cateva momente s-a asezat linistea.Situatia era inconfortabila sau poate doar pentru mine era insa ce puteam face? Din cauza mea nu a dormit o noapte intreaga din vacanta lui care trebuia sa fie relaxanta.De asta merg oamenii la cabane sau iarba verde.Totusi trebuia sa zic ceva, poate un multumesc.Da!Asta parea o idee buna.
-Multumesc pentru tot.
-Vorbesti de parca asta ar fi despartirea.
Nu am inteles sensul cuvintele lui si fara sa vreau mi-am ridicat privirea spre el.Cand a vazut ca m-a uitam la el zambetul care in acea liniste a disparut a venit din nou.
-La ce te referi?
-Mi-ai multumit pentru tot ca si cum peste 2 minute ai pleca o data pentru totdeauna dar i-ai promis Cristinei ca o sa stai o saptamana cu noi asa ca nu poti pleca.
Mai vroia sa stau cu ei dupa tot ce am provocat?La asta chiar nu ma asteptam si am fost placut surprinsa cand i-am auzit cuvintele.Dar de unde o saptamana?Ultima data era vorba de 2 zile.Cand am vrut sa il intreb despre acest lucru usa s-a deschis din nou.
                                                                                   Va urma

14 comments:

  1. Mi-a placut foarte mult! :x oare cine o veni ? :-? sper sa pui continuarea cat mai curand! >:D<

    ReplyDelete
    Replies
    1. nu cred ca va fi prea curand dar ma bucur ca ti-a placut:x

      Delete
  2. Si cine a intraaat? Sper ca nu Teo!!! Ca il bat. :))

    ReplyDelete
  3. Hey, te astept pe blog. Cand ai timp, te rog sa o faci, pentru ca va duc dorul. Poeziile mele te asteapta. Sper sa nu te dezamageasca...

    ReplyDelete
  4. ufff....nu stiu de ce am impresia ca Teo este cel care a intrat peste ei.....abia astept sa postezi urmatorul capitol..:*:*:*:*te pup scumpo

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nu este Teo ;))
      Ma bucur mult ca iti place >:d<:x

      Delete
  5. Abia asteptam sa am putin timp liber sa citesc ce ai scris.
    Ai un talent urias de a ne tine in suspans....
    Astept sa vad cine a intrat,sunt atat de curioasa!:X

    ReplyDelete
  6. Cat suspans! Mor de curiozitate.
    Asteptam cu nerabdare continuarea. >:D<

    ReplyDelete
  7. astept continuarea:D sunt curioasa sa vad de ce are ochii asa.

    ReplyDelete

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...