Saturday, March 9, 2013

Asa va fi

Lumea ma stie drept cea negativista.
Unii cred ca sunt tupeista.
Poate ca au dreptate sau poate ca nu,
Adevarul il poti sti doar tu.

Ma poti cunoaste cu adevarat daca vei incerca,
Intr-o buna zi sa imi cuceresti inima,
Va fi o frumoasa zi cu soare,
O zi in care vei intra in inima mea mare

Nu am iubit si imi vine greu sa cred
Dar asa este,
Ca te pot iubi fara sa stiu cine esti,
Ca intr-o poveste.
O poveste fara de sfarsit .
O poveste de care m-am indragostit.

14 comments:

  1. Bună! Mă bucur că ai primit cartea. Mi-a fost frică că nu o să ajungă deoarece nu am știut numele de familie și nu am putut să o trimit într-un mod sigur.
    Sper să îți placă!
    Dumnezeu să te binecuvinteze și să îți binecuvinteze așteptarea!

    ReplyDelete
  2. Oricat de negativista si tupeista ai fi ,cine te place,te place asa cum esti ! :*

    ReplyDelete
  3. Parca rasare un zambet pe buzele tale:)

    ReplyDelete
  4. Ce dragut! :x oricum ai fi pentru o anumita persoana esti perfecta. >:D<

    ReplyDelete
  5. Hai ca e din ce in ce mai bine :) zi faina sa ai :D

    ReplyDelete

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...