Wednesday, February 19, 2014

Cum? Când?

-Mă crezi că sunt atat de zapăcită? Mă crezi că am citit ceva şi nu mi-a venit să cred că eu am scris aia? Este ca şi cum acele cuvinte doar au apărut acolo însă singura care le putea scrie sunt eu. Nu ştiu de ce le-am scris, nu ştiu pentru cine le-am scris şi nu reuşesc să îmi amintesc momentul când le-am scris. Mă crezi când îţi spun că memoria a început să îmi joace feste?

-Te cred că ai început să uiţi unele lucruri pentru că eşti o ascultătoare foarte bună iar memoria ta e încărcată cu lucruri ce sunt mai importante pentru cei din jur decât pentru tine. Cred că îţi aminteşti doar ce este mai important iar dacă nu ţi-ai amintit de acele cuvinte pe care tu le-ai scris atunci probabil nu erau importante.

-Cum s-a ajuns aici? Cum am ajuns să îmi amintesc mai repede vorbele celor din jur şi pe ale mele să mi le amintesc mai greu sau chiar deloc? Cum am ajuns aici? Când am ajuns aici?

-Cum? Când? Dacă tu nu ştii atunci cine ar putea şti?

12 comments:

  1. Interesant articol...
    Mi se pare ca te maturizezi, incepi sa te observi pe tine.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Asta este ce îmi doresc :) Să mă maturizez.

      Delete
  2. Patesc asta frecvent :)) Sincer nu am idee unde si cum zboara timpul ...mai ales in ultima perioada...si nu'mi mai amintesc nici ce am facut/spus ieri :))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Chiar aşa ? ;))
      Ei bine, pentru mine este ceva nou şi chiar mă surprinde.

      Delete
  3. Numai tu poti sa-ti raspunzi la aceste intrebari.:) Poate ca ai trecut la o alta etapa din viata.Acum cativa ani erai o alta persoana iar acum incerci sa te redescoperi,un raspuns este sigur: CRESTI!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Îmi place acest răspuns pentru că îmi doresc foarte mult să cresc cât mai repede. :)

      Delete
  4. Pentru ca probabile sti o prietena adevarata!

    ReplyDelete
  5. E ciudat cum ne mai surprindem cateodata chiar pe noi insine. Fiinta umana e haos total...

    ReplyDelete

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...