Monday, March 14, 2011

Intrebare si raspuns

PARTEA A 12-A

-Am auzit bine?intreba Flavia mirata.
-Da stiu ca e ciudat dar as vrea sa te rog sa nu ii spui lui Eduard ca eu ti-am pus piedica.
-Deci tu care ai ceva cu mine vrei  ca eu sa iti fac o favoare si sa il mint pe Eduard?
-Aaaaa da. Te rog.
Cu siguranta nu avea sa faca asa ceva pentru una ca Andra.
-Bine o sa ii spun maine.
-Multumesc mult Flavia. Promit ca nu o sa te mai sacai.
De ce a facut asta? De ce a spus da?Nu ii venea sa creada ca asta a spus: DA!
A doua zi la sfarsitul orelor Flavia se intalni fix cu cine nu vroia sa se intalneasca: Eduard.
-Andra mi-a spus ca vrei sa vorbesti cu mine.
-Da am vrut sa iti spun ca nu ea mi-a pus piedica eu m-am impiedicat.
-Esti sigura?
-Mmm .. dda sunt.
-Atunci de ce nu te cred?
-Nu stiu, dar putem vorbii despre altceva te rog?
-Da am vrut sa iti spun ceva. De fapt sa iti raspund la ceva.
-La ce? intreba ea mirata.
-Mai de mult m-ai intrebat cum pot fi crestin si popular in acelasi timp. Mai ti minte?
-Da.
-Bine. Atunci eu ti-am raspuns ca nu imi pasa daca sunt cel mai tare din scoala sau nu.
-Dar cum e posibil sa nu iti pese?
-Asta am vrut sa iti spun . Nu imi pasa pentru ca am un prieten care valoreaza mai mult decat toti din scoala asta: ISUS!
                                                        VA URMA...
DIN PARTEA URMATOARE:
De data asta va trebui sa aflati singuri.

8 comments:

  1. Foarte frumos :x chiar prea frumos

    ReplyDelete
  2. Mallynna foarte draguta ca intotdeauna:x

    ReplyDelete
  3. Off...Deni...iar ne tii in suspans:( nu ma asteptam ca Flavia sa accepte ceea ce i-a propus Andra.Dar cu siguranta tot Flavia o sa iasa casticatoare din povestea asta,presimt asta:)

    O zi superba sa ai>:D<

    ReplyDelete
  4. dream sa sti ca ai o presimtire buna >:d<
    multumesc la fel :x

    ReplyDelete
  5. ce semechera esti:-w
    aflati singuri:-@:-w

    ReplyDelete
  6. Foarte frumos ce a spus Eduard, chiar asa este, nu conteaza ce cred altii despre noi, nu trebuie sa fim pe placul celorlalti, trebuie sa fim diferiti pentru a ne deosebi de cloaca de ignoranti.

    ReplyDelete

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...