Tuesday, June 11, 2013

Inactivitate

Inactivitate si iar inactivitate.
Fara poezii, fara povesti, fara postari obisnuite. Am realizat  ca nu mai am nevoie sa ma descarc prin scris.Am inceput sa cred ca am un suflet pereche, stiu ca este acolo undeva.Acum nu mai am timp sa ma plictisesc asa ca blogul meu si-a pierdut rolul.Nu il voi sterge, nu ii voi face nimic insa probabil ca nu voi mai posta.
Asa ca, as vrea sa va multumesc tuturor celor care mi-ati citit postarile, care ati fost alaturi de mine si mi-ati dat sfaturi.Ma credeti sau nu dar acele sfaturi m-au ajutat foarte mult.M-au ajutat sa devin cine sunt acum. M-ati invatat multe lucruri folositoare pe care le aplic si pentru asta va multumesc din suflet.Imi pare rau daca am zis ceva care v-a deranjat sau daca am facut ceva rau.
Poate ca voi mai scrie insa nu acum.Acum scrisul a devenit ca o obligatie deoarece nu mai simt dorinta de a scrie.
Multumesc inca o data si va urez mult succes in continuare. :)

14 comments:

  1. Mult succes in ceea ce faci acum, Den! Si o sa fie mereu un loc'sor in blogosfera pentru tine si pentru randurile tale frumoase :*

    ReplyDelete
  2. Hei..sa speram ca ne vei scire curand:). Si tu sa ai succes si sa fi fericita :)

    ReplyDelete
  3. oricand si la orice ora "colega" :Pbafta si tie :D

    ReplyDelete
  4. Imi pare rau pentru inactivitatea ta ... sper sa te mai inveseleasca asta :)

    Ai primit ceva de la mine aici >> http://saculetul-cu-minuni.blogspot.ro/2013/06/top-3.html

    ReplyDelete
  5. Imi pare rau ca ai luat o astfel de decizie. Scrisul nu trebuie sa reprezinte o obligatie, ci o pasiune. La tine, scrisul a fost doar un mod de a te descarca si atat.
    Ma bucur insa de un lucru: Te-ai schimbat! Asa cum imi promisesei mai demult ca asa ceva este imposibil,si iata...ca a devenit posibil.
    Iti doresc multa sanatate, succes in tot ce faci, sa ai parte numai de zile placuta si multe fericire sa iti hraneasca sufletul. :*

    ReplyDelete
  6. pfff...imi pare rau ca renunti...sper totusi sa te razgandesti.
    :*:*:*

    ReplyDelete
  7. Hmmm acum cînd aproape termin și eu cu sesiunea? :(

    ReplyDelete
  8. Incet, incet... ne distantam toti de blog :( imi va fi dor de tine :( imi era de mult timp, de multi dintre voi :( de asta am si trecut pe la tine. Ai grija. Te pup si mai trec pe aici

    ReplyDelete
  9. Dacă pe moment a dispărut dorința, e doar că să revină apoi mai înflăcărată...

    ReplyDelete
  10. Adevărul este că scrisul trebuie să treacă prin sufletul tău, să te simţi ca acasă atunci când aşezi cuvintele în rânduri şi astfel dai naştere unor trăiri , unor poveşti . Îmi pare rău că ai decis să pleci din această lume , însă tot cred că într-o bună zi vei reveni aici . Îți doresc toate cele bune și eu cel puțin , după această pauză , mi-am dat seama cât de important poate fi blogul. Sper să nu renunț la el niciodată ca să te pot aștepta pentru o eventuală revenire . :)

    ReplyDelete
  11. Dar debia ce am descoperit blogul ăsta şi ce îmi faci?
    Eu cred că ar trebui să continui!

    ReplyDelete
  12. Foarte frumos blog. Daca iti place arta contemporana - in special pictura - te invit sa vizitezi un blog deosebit, pe care il gasesti la aceasta adresa.

    ReplyDelete
  13. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...