Friday, February 10, 2012

Dragul meu blog

Erai asa de frumos....Puteam sa vad frumusetea prin tine.Simteam ca fac si eu ceva bine.Imi placea ceea ce faceam.Imi placea mica mea lume.Nu vroiam sa ma compar cu altii pentru ca stiam ca ei sunt mai buni si ii admiram.Dar au aparut altii care au luat frumusetea din tine dragul meu blog.Te-au intrecut.Au reusit in cateva minute ce tu ai incercat in multe zile.Au chiar mai mult ca tine.Imi pare rau dragul meu blog.Am lasat oamenii  sa ma amarasca si te-am omorat cateva zile.Prin asta nu am facut decat ca frumusetea ta sa dispara si mai mult.Eu sunt de vina si imi pare rau.Te stingi incet dragul meu blog.Chiar daca ceilalti nu vad eu simt ca te stingi incet.Mi-am incalcat promisiunea si crede-ma ca daca as putea sa dau timpul inapoi as schimba multe lucruri.
Imi pare rau dragul meu blog.

29 comments:

  1. Nu te opri din ceea ce faci aici. Blogul e ceva ce peste ani vei fi fericita ca ai pastrat. Blogul tau e special.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Cum am spus blogul meu isi pierde din frumusete.

      Delete
  2. Replies
    1. Nu il voi inchide momentan dar cand se va intampla ceva ce nu pot spune atunci nu voi mai scrie niciodata pe blogul meu.

      Delete
  3. dc sa se stinga blogul ?cand flacara este asa de mare?

    ReplyDelete
  4. Blogul tau nu se stinge. :) poate tu treci printr-o perioada mai dificila si sunt total de acord cu Duduş..merita sa iti impartasesti "viata" cu el,blogul e o parte din tine,dar acum tu decizi.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Blogul e o parte din mine dar se poate stinge usor.

      Delete
  5. Denisa....din nou?Nici sa n-aud...Ia sa-ti spun eu tie o poveste...Blogul meu a fost anonim o perioada....nu stiam cum sa procedez sa intru in legatura cu alte bloguri...si intr-o zi am scris pe google...bloguri cu povesti...si ghici care a fost primul blog pe care eu l-am gasit?Al tau!Si datorita tie am reusit sa-mi fac si eu un loc printre toate celelalte...deci?Nici sa nu te gandesti la asta...>:D<....:*:*

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ma bucur sa citesc asta si nu ma gandeam sa il inchid, eu am spus doar ca lumea incepe sa uite de el.

      Delete
  6. nu il inchide...ai un blog foarte frumos :(

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nu il inchid.Dar nu inteleg de ce spuneti ca e asa de frumos cand nimeni nu mai trece pe aici.

      Delete
  7. Inca nu ai pierdut tot!Ne mai ai pe noi:)

    ReplyDelete
  8. Tu esti singura care il poate salva din a se stinge :)

    ReplyDelete
  9. Regret ca am aparut asa ca o furtuna in viata ta ,si prin simplu fapt ca am indraznit sa-ti cer id-ul si sa ne imprietenim am stricat tot ..toata fericirea ta si frumusetea blogului tau !
    Regret ca eu am si tu nu ..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Multumesc mult ca esti de acord cu mine in faptul ca eu nu am blog frumos.Chiar iti multumesc.

      Delete
  10. fiecare blog e frumos in felul lui. si nu cred ca a tau isi pierde din farmec..ti-am citit si postarile mai vechi si cele noi. sunt toate la fel de frumoase.

    ReplyDelete
  11. Nu renunta, nu-l lasa sa piara!:|

    ReplyDelete
  12. imi place ce ai scris desi e foarte trist si cumva ma regasesc in cuvintele tale, dar sper sa nu-ti vina idei transite si neoficiale. pentru ca eu vad ceva frumos in blogul tau chiar si acum si sunt sigura ca si altii vad.
    continua , si dragul tau blog va fi din ce ince mai frumos!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Pentru mine a fost frumos dar acum nu mai stiu...

      Delete
  13. cred ca ar trebui sa incetezi sa te mai compari cu altii...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Eu simt ca blogul meu se stinge...Am impresia ca nu mai pot scrie si ca nu mai am loc aici.

      Delete
  14. Nu se stinge asa usor :) fiecare blog e special si blogul tau e special, e o parte din tine aici, sti ce e asa frumos la blog, faptul ca blogul creste o data cu tine. iar peste ani il poti vedea.

    ReplyDelete
  15. Cred ca doar ti se pare ca lumea uita de blog. Chiar daca nu stii, unii tot il citesc(pe langa cei de care ii stii deja).

    ReplyDelete

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...