Thursday, May 26, 2011

Prieteni

Oare stiti voi dragi cititori cati prieteni ati avut de cand erati mici si pana acum?
Bineinteles ca nu! Cine ar sti asta? E imposibil.
Oricum, intrebarea mai importanta e stiti cati din prietenii vostri sunt adevarati?
Inainte sa raspundeti cred ca ar trebui sa spunem ce inseamna o prietenie adevarata.
Dupa mine prietenia inseamna sa te intelegi foarte bine cu o persoana, sa va spuneti absolut totul si chiar daca mai apar certuri, mereu sa va impacati.
Probabil ca aveti si alte opinii in legatura cu acest subiect, dar stiti cati prieteni va sunt adevarati?
Eu am doar 2 si ii iubesc foarte mult.

15 comments:

  1. Poate ca exagerez, iar lumea o sa-mi sara in cap, dar prietenia adevarata este, dupa mine, mult spus. Poate exagerez, desi cred ca prieten adevarat iti este cel care nu fuge de langa tine atunci cand ai probleme, nu doar te saluta pe strada atunci cand te vede. Poate ca spun asta pentru ca inca nu am intalnit pe nimeni in fata caruia sa ma descarc cu adevarat si in care pot avea incredere deplina. Poate ca mai trebuie sa astept, dar asteptarea devine lunga, caci nimeni nu se incadreaza in ceea ce numesc prieten pe vecie:::...

    ReplyDelete
  2. De cand sunt mica,de cand m-am nascut
    Langa mine o prietena adevarata am avut.
    Mi-a fost alaturi si la bine si la greu
    Si aceea...sunt EU.

    Prieteni adevarati?!? Hmm...cam greu cu ei in zilele noastre.Acum s-a ajuns pana si fratele sa iti devina dusman si sa te tradeze...

    ReplyDelete
  3. Ce frumos scrii. Bravo!

    Nu am avut niciodata prietenii adevarati

    ReplyDelete
  4. eu am 2:D
    dar exista cineva care a ramas langa mine si nu m-a parasit niciodata.

    ReplyDelete
  5. Si eu cativa prieteni adevarati. Cred ca ii poti numara pe degetele de la maini. Partea trista e ca unii se schimba, se "pierd" pe drum. Si uneori doare al naibii de rau :|

    ReplyDelete
  6. Flyerboy stiu in ce fel se pot schimba oamenii si ai dreptate :|

    ReplyDelete
  7. Si eu cred ca prietenia inseamna ceea ce ai spus tu ,insa eu nu stiu cati prieteni adevarati am.

    ReplyDelete
  8. Frumoasa definitie ai dat la prietenie:) eu am cativa:D dar cea mai buna prietena este mami:) bine ca nu zic la nimeni tot:) dar oricum:)
    "Prieten, cuvant ce-atarna greu in viata!"

    ReplyDelete
  9. mama mea e singura mea prietena adevarata

    ReplyDelete
  10. Nymphetamine e foarte frumos cand mama e prietena ta cea mai buna:)

    ReplyDelete
  11. Am avut doar 2 adevarati si inca ii mai am, ma mandresc cu asta:)!

    ReplyDelete

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...