Wednesday, October 19, 2011

...

Cad stropii de ploaie peste tot
Soarele a plecat si acum e mort.
Nimic nu mai e ce-a fost.

Totul s-a daramat,
Lumea s-a stricat,
Fericirea a plecat,
Norii s-au adunat,
Ploaia nu a incetat.

Tot ce e bun  a disparut,
N-o mai iau de la inceput,
Nu vad ce rost ar avea,
Oricum nimic nu s-ar schimba.

Poate ma insel si nu stiu eu,
Dar vad ca e tot mai greu.
Soarele nu vrea sa se arate.
Fericirea e departe.
Bunatatea a plecat,
Norii din nou s-au adunat,
Dragostea s-a intristat.
Tot ce am avut am stricat.

Oricum nu mai conteaza acum
Am aruncat tot in drum.
Nu cred ca mai pot lua
Ce am avut candva...
Categories: ,

8 comments:

  1. ce frumos ai scris :| ! fara cuvinte :*! ;x

    ReplyDelete
  2. poate nu mai poti sa recastigi ceea ce ai avut candva dar poti sa pretiesti ceea ce ai acum.

    ReplyDelete
  3. Denisaaa multumesc dar mie nu mi se pare.

    ReplyDelete
  4. Lavi H. ai dreptate dar ce puteam sa am nu se compara cu ce am acum.

    ReplyDelete
  5. Zici ca e melodie de la Vama...
    Frumos :X

    ReplyDelete

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...